BIM September 2014

Mer inzoomad.
Mannen har kommit hem och fått beskedet att han ska bli pappa <3. Det ögonblicket var magiskt <3.
Han fick en låda. Jag sa "jag har en present till dig. Jag tror att du kommer älska den i resten av ditt liv faktiskt". Han öppnade och såg bodyn och det positiva testet. Lyckan var total! Han började gråta och skratta och pussade på mig tusen ggr! Sen fick magen en puss också <3. Nu går vi runt här hemma i ett lyckorus på små rosa moln <3
Önskar innerligt att ni alla får uppleva samma sak inom en snar framtid!
Jag skrev ett inlägg i morse men som vanligt fick jag inget svar :) det går fort här i tråden! Så jag försöker igen:
Jag är på dag 23 efter mens/missfall. Brukar ha en cykel på mellan 28-30. Dag 10, 12 och 14 hade vi sex. Sen var dottern hemma och det blev inget tillfälle. Jag gjorde äl test från dag 10 till 17 utan någon stegring. Antingen hoppade kroppen över äl denna gång eller så gjorde jag fel. Men har börjat känna mig lite smågravid, dåligt humör, hungrig och kissnödig. Gjorde detta test i morse och fick en prick????? Någon som fått så? I början var det rött men sedan ljusnade det till grått/blått, jättemärkligt!
Ja det var lite konstigt. Syns dåligt på bilden. I verkligheten var det bara en prick. Tack!! :)
Ser ju nån skugga där..så konstigt. Men ha lite is i magen och testa om några dgr igen. Håller tummarna åt dig!
Jag använde clearblue digital. På det paketet stod det att man bör testa på morgonen men har hört att det är bäst mellan 10 och 20. Jag gjorde så att jag ställde kl på 4 varje morgon, kissade, sov vidare och kissade nästa gång 8. Dvs 4 timmar emellan. Kanske var fel iaf. Hoppas jag hade äl tidigt eller runt dag 14. Vi hade bara sex dag 10 12 och 14 denna månad :(
Jag ser pricken men har aldrig sett eller läst om någon som varit med om samma så jag vet inte vad det betyder.
Har du använt samma typ av äl-test tidigare som du använde denna månaden? Fick du positivt då? I så fall känns det ju som om kroppen inte kommit igång efter missfallet tyvärr.
Jag känner sällan symptom för äl. På andra försöket bara så inte kommit underfund med det än. Hade dock menssmärtor/små hugg på vänster sida nån gång i mitten/början. Och för 2 dagar sen har jag haft mensvärk i ryggen. Haft riktigt ont på sidan av nedre ryggen. Kände ungefär likadant ett par dagar innan missfallet.
Knepigt! Ser pricken men har aldrig sett det innan på ngt test. Har du testat att göra fler? Kände du av symptom för äl? Jag testade den här månaden och fick inte positivt förrän dag 22 så det kan ju h varit fördröjt efter missfallet. Kram på dej!
Hej pyret! För två dagar sen hade jag jätteont i nedre ryggen fast på sidorna PRECIS ovanför höften. På morgonen höger sida. Höll på hela dagen, hade jätteont. Senare på eftermiddan gick det över till vänster sida och på kvällen gjorde det ont på båda sidor. Dagen efter var det borta. Ingen aning om vad det var. Jag hoppas det var ett grav symptom men vet inte alls när jag hade ägglossning, om jag ens hade nån, jag hade också missfall förra månaden.
ÄL+3 idag. Det kan ju omöjligt ha med det att göra.
Konstigt! Undrar vad det kan bero på. Håller tummarna att det är ett gravtecjen :)
Ja jag har haft ont på båda sidorna hela em och kvällen men nu verkar det äntligen ha gett med sig.
Är idag på dag 28 i cykeln. Brukar ha 28-30 dagar så det är bara att vänta. Känner ingenting! Inte ens något tecken på att mensen är på väg. Förutom ett jäkla humör i helgen :) tror att jag inte hade äl denna månad pga mf förra månaden, fick aldrig nån stegring på ÄLtesterna. Kunde haft det antingen väldigt tidigt eller väldigt sent eller inte alls.
Jag hoppas på tidigt för det var tidigt vi hade sex :) dag 10 12 ovh 14
Hoppas du hade sent! Vore ju inte konstigt efter ett missfall, då finns ju chansen i alla fall. Jag hade äl på dag 23 efter att jag slutat med mina piller i aug. Väntar nu på BIM!