BIM September 2014
Känner absolut ingenting... äL +8 och känner att kroppen är som vanligt. Skittråkigt är det!
Känner absolut ingenting... äL +8 och känner att kroppen är som vanligt. Skittråkigt är det!
Känner mig så nedlåten idag, varför tar det sig aldrig? Varför tog det sig direkt sist men måste gå mer än 6 månader nu?! Ett halv år har passerat och ingenting har hänt. Känns helt sjukt. Hände det något där inne efter förlossningen med sonen? Va är det för fel kan man fråga sig? Ush känner mig så nere över detta idag.
Förstår dig ![]()
Det är mest en slump och med 25% kan det ta ett år om man har otur. Men har du kollat tsh för det är vanligt att det blir sämre efter graviditet och påverkar i högsta grad fertiliteten.
Jag kommer nog också få vänta några månader.
Hade visst ingen karaktär i morse o höll inte ut, utan testade och ja ser väl ingenting där... :-/

Precis som med sonen är det två ljuuuusrosa streck som möter mig på ÄL +10 alltså jag började gråta när jag såg dom. Det syns, inte som tidigare månader när jag försökte se nåt, framkalla det. Det är ljusrosa och enligt testerna jag har från sonen i rätt nyans för tiden. Blir helt till mig och ber till högre makter att detta ska gå vägen. Att testen mörknar mer och mer och att allt är som det ska! 
Tycker det är så svårt att fånga på bild. Va tvungen att ta två tester bara för att se att det inte är en som visar konstigheter. Åh va nervös jag kommer va imorgon!!!! Tack alla!! 
Tack alla!! Vågar ännu inte fira riktigt, hoppas på en helg med ökade färg! :) Bim på tisdag, så där kring kanske man kan fira och hurra lite! :)
Fler som tänkt testa i helgen?
Jag är på äl+9 idag och tänkte testa imorgon, känner av lite molvärk nu på eftermiddagen och ökade flytningar idag. Har innan varit helt torr. Hoppas det inte är tecken på mens!
Idag steg tempen ytterligare lite till också. Nån som tempar och har koll på om det är vanligt?