BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
<3
Rosa flytningar Idag igen efter sex. Äl+10 bim-6. Är tempen hög imorn så är de nog nidblödning. Hoppas. Kommer va svårt att sova
Preg har jag inte köpt sen i augusti, då jag tog två st och båda visa pos. Cb visade neg. Skickade tillbaka dom och fick en utredning, ersättning och en ursäkt av aco.
Detta var curas egna grav test. Jag har en bild, men jag hittar inte familjelivs appen i play butik. Har en Android telefon...ingen iphone.
Det är inte Preg va?
Har du bild?
Rosa flytningar Idag igen efter sex. Äl+10 bim-6. Är tempen hög imorn så är de nog nidblödning. Hoppas. Kommer va svårt att sova
Preg har jag inte köpt sen i augusti, då jag tog två st och båda visa pos. Cb visade neg. Skickade tillbaka dom och fick en utredning, ersättning och en ursäkt av aco.
Detta var curas egna grav test. Jag har en bild, men jag hittar inte familjelivs appen i play butik. Har en Android telefon...ingen iphone.
Tack för att du hjälper mig att hålla hoppet uppe! Fick min dotter 08, hon blev till på andra försöker. Då tog man så lätt på det här. Nu känner man sig nästintill hjärntvättad varje månad :)
Usch, det blev en deppkväll ikväll.. Jag är så fruktansvärt rädd att vi inte ska kunna få egna barn.. Jag vet att vi inte försökt så länge (5e försöket nu), men när man har en superfertil mamma och syster som blivit gravida trots preventivmedel, då sätter tankarna igång.. Jag vet att min sambo och hans ex försökte att få barn en kort tid, men utan resultat.. Det gör mig ännu räddare att det ska vara något tokigt med hans simmare.. Jag har en sådan fruktansvärd längtan efter barn och har haft väldigt länge, barn är den största meningen med livet för mig. Min syster har fyra barn som jag umgås med flera dagar i veckan, och det dämpar inte min längtan efter ett eget barn direkt.. Har lite svårt att ventilera alla mina känslor för sambon då jag vet att även han är orolig för att det ska vara något fel på honom, och vill inte göra honom mer orolig med alla mina tankar och känslor kring detta.
Detta med att försöka skaffa barn är så mycket mer påfrestande och tuffare än vad jag någonsin kunde tro..
Detta med att försöka skaffa barn är så mycket mer påfrestande och tuffare än vad jag någonsin kunde tro..