• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2015-01-04 18:56:07 följande:

Idag kom mensen. Känns skönt att den kom o jag inte har jätte lång cykel. Men ändå så jävla tråkigt. De värsta e när man vet att man gjort allt dvs verkligen prickat äl oså kommer mensen ändå :(......

Skönt med kortare cykel! Kanske rättar din kropp äntligen till sig nu vilket kommer ge er mer ärliga chanser till att lyckas. Jättetråkigt att det inte tog sig för er denna gången, vi får hoppas inför nästa gång. Kram!
  • Pyret 85
    eagle87 skrev 2015-01-04 18:56:07 följande:

Idag kom mensen. Känns skönt att den kom o jag inte har jätte lång cykel. Men ändå så jävla tråkigt. De värsta e när man vet att man gjort allt dvs verkligen prickat äl oså kommer mensen ändå :(......

Alltid lika trist när mensen kommer. Skönt att din cykel är kortare iaf. Kram
  • tillklaras

Äntligen har jag fått tid för op, som blir 29:e januari. Äl, om nu inte min cykel strular igen(som förra-mensen var sex dagar sen-vilken pärs det var:/) så blir nästa troliga Bim vi kan försöka till 21:a februari. Gud så jobbigt. Ett jäkla år har jag gått runt med något inuti livmodern som gjort att vi inte kunnat få bebis- utan att veta om det. Alla äl test och nervösa gravtest helt i onödan... Det känns givetvis jättebra att de ska ta ut detta(typ bit av spiral) men fan vad jobbit året har varit. Förlåt för mitt negativa inlägg (jag är ju någonstans glad i detta) men jag var bara tvungen att skriva det.

Kan någon som vill och orkar ändra mitt Bim till 21:a feb.?

Kramar till er alla<3

• Pyret 85
    tillklaras skrev 2015-01-04 21:35:43 följande:

Äntligen har jag fått tid för op, som blir 29:e januari. Äl, om nu inte min cykel strular igen(som förra-mensen var sex dagar sen-vilken pärs det var:/) så blir nästa troliga Bim vi kan försöka till 21:a februari. Gud så jobbigt. Ett jäkla år har jag gått runt med något inuti livmodern som gjort att vi inte kunnat få bebis- utan att veta om det. Alla äl test och nervösa gravtest helt i onödan... Det känns givetvis jättebra att de ska ta ut detta(typ bit av spiral) men fan vad jobbit året har varit. Förlåt för mitt negativa inlägg (jag är ju någonstans glad i detta) men jag var bara tvungen att skriva det.

Kramar till er alla<3

Tycker inte du låter så negativ. Förstår dig helt. Men tur ändå att det upptäcktes och att dom kan göra något åt det. Lycka till med op!
  • SecretlyMe

Kramar till er alla<3

Äntligen! Lycka till med operationen, nu ska det väl bli bebis <3
  • Carerra

Sitter här med molvärk som kommit och gått i 3 dagar nu. Inga "före mens flytningar". Ska få mens imorgon eller tisdag. Men jag VILL inte att den ska komma. Med det handlade om att vilja så skulle vi plussat för länge sen hela högen :) Jag kommer gå på hel spänn de närmaste dygnen nu. Kämpa på tjejer!! Det MÅSTE vara vår tur snart!

• eagle87

Ska ta en paus från familjeliv. Men nästa bim är 6/2 o 9 försöket. Lycka till alla o hoppas på många pluss när jag kommer tillbaka kram

• Lizzie09

Kramar till er alla<3

Håller tummarna att allt kommer gå fin fint med operationen och att ni snart får ett vackert plus :)
Svar på tråden BIM September 2014