BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Nu när jag sitter vid datorn så ser jag även på de två andra bilderna. Ååh håller tummarna så hårt för dig!
Jag ser och hoppas oxå !!!!!!! Jävla mkt
Är så rädd att jag kommer få mens nästa helg då ja börjar känna mig pmsig. Typ humörsvängningar nerstämd som jag alltid gör en vecka innan.
Är så rädd att jag kommer få mens nästa helg då ja börjar känna mig pmsig. Typ humörsvängningar nerstämd som jag alltid gör en vecka innan.
ÄL skedde förmodligen igår och vi kunde inte motstå varandra varken i förrgår eller igår, så det skulle inte vara omöjligt att bli gravid denna månad ändå :P Om någon vill lägga till min BIM i listan så skulle det vara jättesnällt, 20/3.
Jag hade högst troligt äl igår också:) jag håller tummarna för oss Lizzie!
ÄL skedde förmodligen igår och vi kunde inte motstå varandra varken i förrgår eller igår, så det skulle inte vara omöjligt att bli gravid denna månad ändå :P Om någon vill lägga till min BIM i listan så skulle det vara jättesnällt, 20/3.
Jag hade högst troligt äl igår också:) jag håller tummarna för oss Lizzie!
Oj, ja-19:e/20:e gissar jag! Äl kom två fagar senare än beräknat denna månaden. Och du?
Kul! :) När har du BIM?
Lizzie och tillklaras: då har vi tre BIM samtidigt. Jag har också runt den 19-20