BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Känns som jag har/haft äl nu i dagarna. Vid förra missfallet kom mensen på dag 26. Nu får vi inte försöka denna äl men känns bra att kroppen verkar vara i balans igen. Håller tummarna nu för er andra! Kram
Ser nåt svagt. Vad spännande!! :) nyss tagit testet eller?
Ser nåt svagt. Vad spännande!! :) nyss tagit testet eller?
Ser ni samma som jag...?

Denna månad har ja inte alls riktigt brytt mig om bebisverkstaden .Men igår fick ja mensvärk , typ medel eller hur jag ska uttrycka det. Den avtog efter ca 5 h o så fick jag "sträckningar" på höger sida. Tänkte inte överanalysera så struntade i det. Kroppen som luras.
Dock känner jag idag att jag inte kan sitta rakt då det blir en konstigt tryck i tjejmagen. Typ som när man är jättekissnödig o man trycker på blåsan. Fast långt ner. (Är inte kissnödig ) o "ömt " där nere när jag sitter
Men är ju bara på typ äl+4 eller så så känns väldigt tidigt för konstigt symptom. Varför spökar kroppen nu när jag intr skulle bry mig denna månad?!?!
Pos ÄL-test idag ( ja jag testar fortfarande
) så äl senast söndag. Brukar ha äl typ dag 22 men denna gången blir det tidigare. Idag har vi dessutom släppt iväg sonen ner till Tyskland så vi är barnlediga tills på måndag kväll. Inte en chans att vi kommer hålla oss ifrån varandra för att jag har ÄL. Inte ofta man har chans att mysa så mkt med en tio-åring i huset. Men det lär ju inte bli bebis iaf, varför skulle det liksom?
Ser tyvärr inget :/ Som jag har skrivit tidigare så tipsar jag om att aldrig lita på ett redigerat kort av CB, eftersom det är väldigt lätt att redigera fram ett spök. Men jag hoppas såklart att det är något där på riktigt i verkligheten! :) Håller tummarna!
Ser ni samma som jag...?

Tack för titten Pyret! Den sista bilden samt bild nr 2 är oredigerade.
När jag utfört testet dök ett tydligt plus upp, men det "vandrade vidare" några sekunder senare. Inte varit med om det innan, är det alltid så annars?
Nu när jag sitter vid datorn så ser jag även på de två andra bilderna. Ååh håller tummarna så hårt för dig!