• Tacksamt

vad har ni köpt idag,vad kostade det och vart köpte ni det?

Vad köpte ni idag,vad kostade det och vart köpte ni det?
    Jag har idag köpt:
    Te 10kr (netto)
    Hudlotion 10kr (netto)
    Parfym 40kr (Rusta)
    Kattleksaker 10kr/st 3st 30kr (zoobutik)

att handla på ÖB,rusta,Lidl willys osv ,är bara smart! varför betala mer än man behöver för samma vara?
  • Svar på tråden vad har ni köpt idag,vad kostade det och vart köpte ni det?
  • Virriga Vera

Ny symaskin 3200:- och i morgon skall jag lösa ut mina 2 maskiner från symaskinsreparatören så där kommer att gå ca 1200:- till. Känns lite surt eftersom den ena inte går att reparera, men han måste ju ha betalt ändå.

• BandAnna

En cardigan 149 kr. 
    Ett par jeans på rea 50 kr. 
    Ett par brallor i skinnimitation 399 kr. 
    En macka på subway 72 kr. 
    Kattmat 448 kr. 

Där är dagens inköp. 

• hejnina

Jag skulle bara hämta en bok på biblioteket, sen skulle jag hem och äta av den redan förberedda maten. Problemet var att jag var hungrig och att biblioteket ligger mittemot en mataffär. 

Frallor, mjukost, salami, hårda karameller, fanta, strösocker, citron på flaska, mjölk, keso, cashewnötter, ljus till en tårta jag ska göra längre fram.. 218 kronor på mix mat. 

Och åh, jag har ju köpt tågbiljetter också. Från studiestaden till hemstaden om 1,5 vecka. 450 kronor, sj. 

• svärdslilja
    Tacksamt skrev 2014-08-06 20:26:24 följande:

Vad köpte ni idag,vad kostade det och vart köpte ni det?
    Jag har idag köpt:
    Te 10kr (netto)
    Hudlotion 10kr (netto)
    Parfym 40kr (Rusta)
    Kattleksaker 10kr/st 3st 30kr (zoobutik)

Oj, vad heter parfymen? Gissar på något i stil med Elizabeth Arden ;)

Rusta har ofta väldigt fina inredningsdetaljer och jag handlar det ofta därifrån då jag kan vara säker på att hitta saker som  inte finns i dussinet a        ndra hem. Alltid lika roligt att få komplimanger för en prydnadskudde därifrån av någon med fördomar mot det stället och så fort jag avslöjar varifrån den                                                        är köpt ifrån utropas det i ett misstroget: Rusta!

Idag har jag införskaffat en Ceannis väska (rosa, kviltad) från Åhlens för 999 kr och en förvvvaringsbox för sminkborstar för 49 kr Åhlens.

Var glad och drick varm choklad
  • Anton Chigurh

En galge. 39.90

En bältesgalge. 39.90

Stålspik. Etthondra stycken. Trettio millimeter långa. 3 millimeter på bredden. 29.90

Gem. Hundra stycken. Big fucking large. Jag har köpt för långa gardiner. Tror dom kostade 32,9 öre stycket. Inte gardinerna. Gemen.

Kram för helvete. //Anton

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Aniiee

Lösgodis 240 kr.

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Anton Chigurh
    Aniiee skrev 2015-03-03 19:09:43 följande:
    Lösgodis 240 kr.
    Lösgodis. För 240 spänn. Aniiee för helvete !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Aniiee
    Anton Chigurh skrev 2015-03-04 10:10:37 följande:
    Lösgodis. För 240 spänn. Aniiee för helvete !!!
    Ja? Det var lite knappt 2 kilo och ska räcka på födelsedags"kalaset" i helgen. Så... värt!
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
Svar på tråden vad har ni köpt idag,vad kostade det och vart köpte ni det?