• Kimsan82

Utredning Hösten 2014, följas åt?

Hej

Jaha så har kallelsen till RMC kommit.. 2 september är  det dags..
    Under sommaren har vi båda lämnat prover men nu känns det helt plötsligt så verkligt!! Tusen tankar snurrar.
    Vi har försökt ca 1,5 år men kört utan skydd i nästan 2 år

Finns det någon som liksom vi är i startgroparna och vill följas åt genom detta nya och lite skrämmande.

• Svar på tråden Utredning Hösten 2014, följas åt?
  • Pusheen
    Blåblomman skrev 2014-12-23 08:41:25 följande:

Kunde inte hålla mig längee. Är på bim-3 idag. Men visst ser man ett svagt streck?? Ska köpa ett digitalt test idag och testa imorgon och hoppas på att jag kan ge sambon världens bästa julklapp.

Men guu! Där är ett streck! Hoppas! Meddela här så fort du vet :) Lycka till. Håller tummarna!

Känt några symptom?
  • Blåblomman

Jag testade med digitalt i morse men det vart negativt. Vet inte vad jag ska tro nu. Inga symptom, men det hade jag inte direkt förra gången heller. Så nu är det väl bara att invänta mensen på fredag.

• monn

Kan vara för tidigt! Jag hejjar på dig, hoppas strecket utvecklas. God jul!

Blåblomman skrev 2014-12-24 09:54:30 följande:

Jag testade med digitalt i morse men det vart negativt. Vet inte vad jag ska tro nu. Inga symptom, men det hade jag inte direkt förra gången heller. Så nu är det väl bara att invänta mensen på fredag.

• Pusheen
    Blåblomman skrev 2014-12-24 09:54:30 följande:

Vad tråkigt. Det kan ju behöva någon dag till.. Hoppas att inte mensen kommer! Jag inväntar också mensen, känner inget som skulle tyda på en graviditet denna månad heller men precis som du så kände jag inget förra gången jag blev gravid heller..(fick X då)

Hoppas art den inte kommer. Ska ha min runt nyår!

God jul till alla kämpar!
  • Decibel84

Hade äl för typ nio dagar sen. Idag kom brunröd flytning typ o Trosorna. .. vad händer? ?? Jag har läst om att man kan blöda när ägget fäster? ??

• monn

Nidblödning kanske! Blödning när ägget fäster :)

Decibel84 skrev 2014-12-25 15:24:41 följande:

Hade äl för typ nio dagar sen. Idag kom brunröd flytning typ o Trosorna. .. vad händer? ?? Jag har läst om att man kan blöda när ägget fäster? ??

• Decibel84
    monn skrev 2014-12-25 15:27:13 följande:

Nidblödning kanske! Blödning när ägget fäster :)

Dra åt helvete tänk om det är så! ! Woho

Bim 1 jan
  • monn

Tror definitivt det är så! Spännande!!

Decibel84 skrev 2014-12-25 15:37:18 följande:

Dra åt helvete tänk om det är så! ! Woho

Bim 1 jan

• Decibel84

I[quote=74570592][quote-nick]monn skrev 2014-12-25 16:07:18 följande:[/quote-nick]Tror definitivt det är så! Spännande!!

[/quote

Haha jag gick och grät på toa

Svar på tråden Utredning Hösten 2014, följas åt?