Ställa ut valp?
Gå på ringträning eller en handlerkurs så får du lära dig allt du behöver . Och om valpen är osäker så vänta tills den blir äldre med att ställa ut den, det är ingen brådska nu när den är så ung.
Gå på ringträning eller en handlerkurs så får du lära dig allt du behöver . Och om valpen är osäker så vänta tills den blir äldre med att ställa ut den, det är ingen brådska nu när den är så ung.
Ringträning eller en handlerkurs känns lite väl, jag är ju inte intresserad av det utan det är mer uppfödaren. Men ja, det är väl normalt, valpen är nu bara 3 månader och 3 veckor, och kommer ställas typ om 1 månad isåfall.
Jo uppfödaren sa att hon kunde ställa men valpen är som sagt lite rädd för främlingar (som ju uppfödaren blivit) så jag vet inte hur det skulle gå... Och jag tänker om man behöver träna på något? Hur anmäler man sig?
Det är uppfödaren som tipsa om en utställningen, så jag vet inte. Nej det är min hund, och jag gör ju som jag vill men om uppfödaren gärna vill att jag ställer ut henne vill jag ju göra det, i alla fall en gång.
Men om vi tränar att stå på ett bord och springa i en cirkel, borde det räcka? Vi har tyvärr långt till uppfödaren.