• Annika 687

    kille i fängelse

    hej

    träffade ett ONS för ca 1,5 år och han var trevlig och snygg etc. vi hade bara sex en ggn och nu hör han av sig med brev! han skrev lite kryptiskt och jag svarade. nu fick jag tillbaka ett svar och han sitter i fängelse!!!! jag måste skriva ett samtycke till kontakt, om jag nu vill fortsätta skriva. vad kan han ha gjort för att det ska krävas nåt sånt? bör jag hålla mig borta?
    är bara sjukt nyfiken på vad som hänt.....

  • Svar på tråden kille i fängelse
  • lompan

    spelar det någon roll vad han gjort, sitter man i fängelse låter det inte som någon bra kille.

  • Kpax

    Att ha brevkontakt är ju inte samma sak som att du förlovar dig direkt.

    Å andra sidan brukar jag inte ha fortsatt kontakt med ONS jag inte är intresserad av att träffa igen, så han kanske tror att det är något på gång? Kanske svårare att bryta när du skaffar pojkvän också, dels för att brevkontakt känns oskyldigt och dels för att det är svårt med konversationer per snigelpost tänker jag.

    Jag förstår verkligen att du är nyfiken, det skulle jag också vara, men jag skulle inte vilja ha någon närmare kontakt med honom. Men brevkontakten kanske går att hålla rätt sval.

  • Frontline

    Då fällande domar är en offentlig handling räcker det ju med att du tar kontakt med den den domstolen han är dömd i så kan du få det hemskickat dock måste du ju ha hans personnummer och det brukar ju inte vara så svårt att hitta...

    På så sätt får du reda på vad han har gjort utan att ha kontakt med han...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
Svar på tråden kille i fängelse