Skriv fast en hel roman, skönt att både få skriva och läsa! =)
Ja jag vet ju att det inte är mitt fel på det sättet. Men du vet känslan av att det ändå är min kropp som är "problemet"!
Lite extra kilon har jag åxå! men nu idag var jag på min första motionsrunda sen i juni.
Har bestämt mig för att gå ner några kilo till och mellan missfallen blir det en bra "sak" att fokusera på. men oj så svårt! De där kilona sitter hårt fast.
Men det där med att du är supersugen, kan det vara något efter missfallet?
jag känner samma sak. Och nu får du ursäkta mig, men jag är mkt känsligare efter missfallet och minsta beröring vid typ brösten gör att HELA jag börjar brinna! Det reagerade jag på. Nu har vi ju blivit rekomenderade att inte ha sex så länge jag blöder, men viss beröring har det blivit ändå och jag reagerade på att det kändes "mer" än vanligt! (ursäkta mig)
Vi hade också en tid då det blev glest mellan gångerna. Det blev samma för mig. Jag tog initiativ till lite mys men blev avisad. Sedan dess har jag börjat backa. Väntar numer att han visar när han vill. men nu sen vi är inne i denna rulliansen och vi får medicin för ägglossning så har vi inget val. läkaren säger efter ultraljud att den där dagen bör ni ha ägglossning och ni bör ha samlag den och den dagen! Frustrerande att göra det på beställning, men vi har ju inte något val!
min läkare säger också att det är stor risk/chans att bli gravid efter missfall utan att man hinner få en mens emellan. Så det stämmer nog, Dock inte för oss då jag sällan ägglossar av mig självt. Men hon sa efter första ma:t att det såg ut som att jag hade en spontan lossning på G.På fredag får vi se hur det ser ut denna gång.
Förstår att du inte klandrar honom, men det blir ju ändå frustrerande när man missar tillfällena. en månad är lång tid när man väntar. Kram till dig med!