Inlägg från: smattiebox |Visa alla inlägg
  • smattiebox

adopterade fult barn

Hejsan! 

för 4 år sedan så adopterade jag ett barn från ett barnhem i Sverige eftersom att jag inte hade pojkvän då men kände mig redo för ett barn. Nu är barnet som jag döpt till Elsa 4 och ett halvt år och jag känner att jag gjort ett misstag!! När jag adopterade henne så såg hon så söt och rar ut men nu har hon växt upp och jag kan knappt tro mina ögon? Hon är inte så söt längre! Hon kommer bli mobbad i skolan när hon börjar för att hon är så ful. Så nu vänder jag mig till er, vad ska jag göra? Kan jag lämna tillbaka henne?  Obestämd

• Svar på tråden adopterade fult barn
  • smattiebox
    kajisas skrev 2014-08-17 22:46:53 följande:

vad tråkigt att höra! själv fick jag operera höknäsan på sonen... du kanske kan göra likadant! hoppas det löser sig

Tack för ditt alternativ!
  • smattiebox
    LillaJag06 skrev 2014-08-17 23:23:04 följande:

Byt barn med någon. Det går väl?

går det verkligen?
  • smattiebox
    tretton13 skrev 2014-08-17 23:58:30 följande:

Hej! Även fast du tycker att ditt barn är fult så spelar det ingen roll huvudsaken är att du älskar ditt barn även om hon är ful hon förändras hon är trots allt bara fyra år och om hon blir retad i skolan så är det bara att söka hjälp svårare är det inte jag har varit utsatt själv och det är bra nu men jag antar att hon inte har blivit retad än?!!! /13 år

Hon är EXTREMT ful! Fulaste ungen jag sett.
    Kan inte ens titta på henne..
  • smattiebox
    en glad skrev 2014-08-18 00:35:31 följande:
    Du låter knappast sann .... en ensamstående person som adopterat från barnhem i Sverige? Hur hittade du det?
    Man hittar allt om man letar tillräckligt länge!
  • smattiebox
    bängolle skrev 2014-08-18 09:58:45 följande:

Tydligen stämmer teorin om att även adopterade barn med tiden blir mer och mer lika sina adoptivföräldrar.

Hon är inte alls lik mig!
  • smattiebox
    trololilol skrev 2014-08-18 15:51:06 följande:
    Hoppas allvarligt att du bara skämtar och att detta inte är sant...
    Jag skämtar inte! 
  • smattiebox
    Miini skrev 2014-08-19 15:38:06 följande:

Om man kollar på TS presentation så skriver hon att hon är 23 år. I så fall var hon 19 när barnet adopterades. Ingen ensamstående 19-åring får adoptera i Sverige.

Är 24 och jo, jag fick adoptera när jag var 20.
  • smattiebox
    astegmatism skrev 2014-08-19 16:40:39 följande:
    Vad du är grym! inget barn är fult
    Jo min unge ser ut som skit.
Svar på tråden adopterade fult barn