• RamboMannen

Actionhjältar från förr, vem var coolast?

Vilken av dessa herrar tyckte eller tycker ni var den ultimata Actionhjälten?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Actionhjältar från förr, vem var coolast?
  • lövet2

Alltså, jag är ju en hängiven Clint Eastwood-fan, så jag tycker de där du räknar upp är rätt fjantiga ...

• RamboMannen
    lövet2 skrev 2014-08-18 21:45:51 följande:

Alltså, jag är ju en hängiven Clint Eastwood-fan, så jag tycker de där du räknar upp är rätt fjantiga ...

Det var inte riktigt såna som Clint Eastwood jag tänkte utan just dom här typiska "Commando-Actionhjältarna".... Det är lite klasskillnad där i mina ögon i alla fall...
  • Anonym (Va?)

The one and only Bruce Willis.

• RamboMannen
    Anonym (Va?) skrev 2014-08-18 21:55:13 följande:

The one and only Bruce Willis.

Jag tänkte ta med honom, Men tycker faktiskt att han är på ett annan level också..
  • Anonym (Va?)

[quote=73826068][quote-nick]RamboMannen skrev 2014-08-18 21:57:25 följande:[/quote-nick]

Jag tänkte ta med honom, Men tycker faktiskt att han är på ett annan

Ja, de andra är lite lama i jämförelse!

• RamboMannen
    Anonym (Va?) skrev 2014-08-18 21:58:44 följande:

[quote=73826068][quote-nick]RamboMannen skrev 2014-08-18 21:57:25 följande:[/quote-nick]

Jag tänkte ta med honom, Men tycker faktiskt att han är på ett annan

Ja, de andra är lite lama i jämförelse!

Tror inte Jean-Claude eller Chuck skulle passat så bra i Sjätte Sinnet eller Unbreakable....
  • Anonym (fiskmås)

Steven seagal. För att inte glöma Bröt Willis, som jag kallar honom, Finns väl ingen dom brötar och överdriver mer än honom

• Anonym (Va?)
    RamboMannen skrev 2014-08-18 22:00:50 följande:

Tror inte Jean-Claude eller Chuck skulle passat så bra i Sjätte Sinnet eller Unbreakable....

Nej, de skulle verkligen inte klara av att göra någon sån roll!
  • RamboMannen
    Anonym (fiskmås) skrev 2014-08-18 22:04:54 följande:

Steven seagal. För att inte glöma Bröt Willis, som jag kallar honom, Finns väl ingen dom brötar och överdriver mer än honom

Fast till skillnad från Seagal så kan ju Willis skådespela om han vill.
  • SatanLendMeADollar

Chuck så klart!

En gång kastade han in en handgranat i ett rum och dödade 15 pers. Sen sprängdes den.

Svar på tråden Actionhjältar från förr, vem var coolast?