Pco och sköldkörteln
Håller tummarna för er nära BIM!
Imorgon tar jag sista tabletten på min 3e kur, sen blir det mysa på och hoppas på det bästa, Måtte det bli nu!
Håller tummarna för er nära BIM!
Imorgon tar jag sista tabletten på min 3e kur, sen blir det mysa på och hoppas på det bästa, Måtte det bli nu!
engsan>> uch tråkigt det är och såå drygt att börja om igen som du säger.
Idag tog jag sista tabletten, nu ska vi ladda för massa planerat mys... det är ju lagom kul efter alla dessa X antal månaders försök, suck.
Ja, det är verkligen inte roligt, jag känner mig alltid lättad när ÄL är över. Tråkigt att behöva känna så.
Mmm verkligen ond cirkel. Förstår ju att han inte kan hjälpa det, men man får ju lite panik då det är så liten stund i månaden man har chansen. Han säger att hans självförtroende är på bott just nu.
Jag sa åt honom att nu är det denna månaden och tar det sig inte, så är det sällskap med läkaren igen och då kanske det blir dags för att testa nåt annat eller kö till IVF, så vi kan lämna det i deras händer så att säga... jaja vi får se.
Skönt (fast tråkigt också förstås) att höra att andra har ungefär samma tankar.
Under min andra graviditet var jag med i en BF-grupp där någon tyckte att vi skulle berätta om hur bebisen blev till. Efter att ha läst ett par söta historier om träff på första försöket, oplanerat, gravid trots skydd osv, ledsnade jag ganska rejält på det där. En (första försöket-gravid) var till och med lite ledsen över att de "missat det mysiga i att försöka". 
Att ha försökt länge är ganska oromantiskt.
engsan>> men fy vilken b....h rent ut sagt, hur är folk funtade alltså!
Theresan>> Vi satt och smsade...så när hon skrev det, så slutade jag bara att svara...blev helt matt, orkade inte argumentera, vet inte om hon fattade vinken.
på tal om annat, här är en bra krönika just om detta att folk borde tänka sig för innan dem frågar om när man ska ha barn, syskon...
www.mama.nu/Kronikor/Annika-Leone-Sluta-fraga-kvinnor-nar-de-ska-skaffa-barn---du-har-inte-med-saken-att-gora
Det blev ett negativt test igen ikväll. Konstigt att inte mensen kommit?
Är nog så att jag inte fick någon ägglossning denna gång trots två blåsor. =(
Suck!
Och då kom mensen.
Mår väldigt konstigt. Känns som innan
jag började med levaxinet. Sover dåligt, fryser , mår lite illa, lite hjärtklappning/tungt i bröstet.
Kanske måste kolla om jag får lämna prover och se om tsh gått upp ytterligare. Låg på 2.9 sist. Mådde bättre när det var lägre.
Allt ska vist krångla. Börjar tröttna på allt nu! All motovation är som bortblåst.
blir väll ny pergotimekur igen då. Hoppas läkarn min är på plats nu höstlovsveckan annanrs får jag inga tabletter.
Men som sagt. Suget att fortsätta är helt borta!
Håller tummarna för er nu gweny och theresan, måste väll gå bra för någon av oss!