• engsan

Pco och sköldkörteln

Precis!

Men det väll så att dom inte förstår.

och de är klart, jag gnäller väll över saker som andra har det mkt värre med.

Men vet ju inte innan man själv vart utsatt för något. Man har ju liksom bara sig själv att jämnföra med.

Idag får jag räkna med borde vara bim. Borde få mensen mellan tisdag och fredag denna vecka. Inte ett tecken so far.

Om den inte kommit till kvällen tar jag ett test när jag kommer hem.

• engsan

Folk tänker sig inte för.

Jag var i mars i år på en fest, där jag inte drack något. Hade fått ma:t någon vecka före.

Då kommer en bekant till en bekan och klappar mig på magen och frågar när det är dax. Har lite sån mage åxå så det ser ut som tidig graviditet.

Jag kände att jag ville nästan kräkas.

Det värsta var att jag tror inte hon trodde att jag väntade barn, utan hennes sätt att visa att hon tycker jag har stor mage. Hon är nämligen lite jävlig ibland.

Och jag önskade så av hela mitt hjärta att jag kunde fått säga- ja det gör jag faktiskt!

• engsan

Det blev ett negativt test igen ikväll. Konstigt att inte mensen kommit?

Är nog så att jag inte fick någon ägglossning denna gång trots två blåsor. =(

Suck!

• engsan

Och då kom mensen.

Mår väldigt konstigt. Känns som innan

jag började med levaxinet. Sover dåligt, fryser , mår lite illa, lite hjärtklappning/tungt i bröstet.

Kanske måste kolla om jag får lämna prover och se om tsh gått upp ytterligare. Låg på 2.9 sist. Mådde bättre när det var lägre.

Allt ska vist krångla. Börjar tröttna på allt nu! All motovation är som bortblåst.

blir väll ny pergotimekur igen då. Hoppas läkarn min är på plats nu höstlovsveckan annanrs får jag inga tabletter.

Men som sagt. Suget att fortsätta är helt borta!

Håller tummarna för er nu gweny och theresan, måste väll gå bra för någon av oss!

• engsan

Den kommer säkert tillbaka. Hoppas jag. Tänker ju inte ge upp!

Hör av dig när du testat. Kännt något hittills utan att spekulera för mkt?

• engsan
    Theresan skrev 2014-10-27 07:09:18 följande:

Jag testade i morse och det här fina strecket dök upp gott om väl innan testtiden gått ut. Visst är det plus utan tvekan? Jag har aldrig fått ett så starkt plus innan BIM, och det måste ju vara ett gott tecken.

Ska jag ringa min läkare och be honom skriva ut progesteron och blodförtunnande? Jag är bara på ÄL+11 men jag vill ju börja så tidigt som möjligt med medicinerna.

Har aldrig använt såna stckor men två sträc k borde väll vara plus=)

Eller så köper du ett cb test åxå och provar.

Åh så roligt för dig! Riktigt avis! =)

ring och be dom skriva ut!

Själv ringde jag idag och fick utskrivet nya pergotime så på torsdag börjar jag om på nytt.
  • engsan
    Theresan skrev 2014-10-27 18:04:31 följande:

Tack!

Jag har inget digitalt hemma, men jag ska ta en sticka i morgon igen.

Jag har fått trombyl och progesteron utskrivet nu. Fick en tid till 12 november, lite rädd att det är för tidigt för att kunna se något då, men det var den enda tiden han hade på ganska länge.

Va bra att du fick de utskrivet. Nu håller vi tummarna att allt går bra. =)

Från vecka 7 brukar man kunna se hjärtslagen, vilken vecka är du i då den 12:e?

jag får göra vul i vecka 7. Min läkare sa att då ska man kunna se hjärtat.
  • engsan

Jo nå något borde han väll kunna se i alla fall! Spännande! =)

• engsan
    Theresan skrev 2014-10-31 21:08:23 följande:

Hur går det? Äl på gång snart?

Jag får snällt vänta på äl till tidigast nästa helg! Ligger med feber nu och tycker synd om mig själv!

För gweny borde det väll vara dax?

Hur går det för dig Theresan? Börjat inse att du plussat? =)
  • engsan
    Theresan skrev 2014-11-01 10:04:15 följande:

Jag håller tummarna för er!

Det har börjat sjunka in. Jag får något som påminner om träningsvärk i magen ett par gånger om dagen och det känns hoppfullt. Jag försöker att inte falla in i oro och misstro. Varje kväll tar jag en vagitor och på morgonen rinner de ut, det är jättehemskt för det känns som blod. Får ångest varje gång det händer.

Varför tar du dom. Är det också för att minska missfallrisken? Tar man det som vagiatoter?
Svar på tråden Pco och sköldkörteln