Inlägg från: Anonym (fransen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fransen)

Längre ögonfransar!

Hej, jag lägger denna träd i den här kategorin bara för att jag känner för att vara anonym när jag lägger upp bilder, men till saken, jag har mini ögonfransar, alltså så små att det inte ens hjälper att använda maskara för att få dem att synas.. Så små. Jag har hört att man kan använda små mängder utav mandelolja på ögonfransarna, så jag vill bara fråga om det är någon som har testat det och fått det att funka? Tacksam för svar!

Här ser man hur korta dessa ögonfransar är..

• Svar på tråden Längre ögonfransar!
  • Anonym (fransen)

Inget som helst fel på de ögonfransarna! Be om råd av någon som jobbar med att sälja smink, som kan hjälpa dig att hitta den bästa mascaran. Olja på fransarna är säkert bra, men kommer inte att göra för själva hårväxten, tyvärr.

• Anonym (Fransen)

Tack för era svar!!

• Anonym (fransen)

Jag skulle inte vilja ha någonting som var "lite hälsovådligt" på mina ögonfransar... Om Kicks har ändrat innehållet i någon "jättebra" produkt som en följd av katastroflarmen kanske den inte var så jättebra i alla fall?

• Anonym (fransen)
    TigerLilySwe skrev 2014-08-19 19:57:14 följande:

Det jag och min väninna hade var ej med på konsumentverkets lista och vi upplevde ej heller några problem alls.

Nu vet inte jag exakt vad det var för fel på de hälsovådliga serumen, men jag vill bara påpeka att många som solar solarium har inte heller haft några problem alls. Innan de har utvecklat hudcancer.
Svar på tråden Längre ögonfransar!