• pas01

    Vågar man ha sex när barnen är vakna?

    Av ren nyfikenhet undrar jag. Vågar man ha sex när barnen är vakna?

  • Svar på tråden Vågar man ha sex när barnen är vakna?
  • Frontline

    Är dom vakna men ligger i sin säng så javisst, är dom vakna och uppe och springer skulle jag inte ha det...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Hugge47

    Absolut!
    Men det ställer krav på att man har koll på var dom är och att man har lugn sex, tex under täcket. Man måste ju kunna avbryta om dom plötsligt kommer rusande genom huset. 
    För oss så har det blivit ganska bra sex trots detta. Man blir tvungen att ha lugn och ömsint sex. Mycket lugnare än i vanliga fall. 

    Men jag kan förstå om vissa avstår då man kanske inte kan slappna av. 


    Det skall vara kul, annars är det så tråkigt!
  • Anonym (allt funkar)

    Jag hade sex med gumman när vi var i duschen tillsammans med våra 2 små barn.. Barnen lekte i en bad balja och jag satt på golvet medans gumman red mig. barnen upptäckte inget

  • Anonym (3 barn)

    Våra barn är i olika åldrar 7,17 och 20 De äldre barnen sköter sig själva och låser in sig i sina rum Det är lite svårare när 7 åringen är uppe och springer runt i huset Det brukar funka bra om morgnarna när hon kollar på sin favorit program om tidiga mornar Funkar rätt bra Hon har aldrig kommit på oss

  • pas01

    Men om de är små och så, När börjar dom förstå att man har sex. dumma frågor kanske men vill veta vad andra tycker ocksåå. Ifall man får barn själv.

Svar på tråden Vågar man ha sex när barnen är vakna?