Vår honkatts urin stinker!
Och byta till Ever clean eller Extreme Classicsand. Jag har många jourkatter och det luktar ingenting. Men ett besök hos veterinär med ett urinprov är prio ett!
Och byta till Ever clean eller Extreme Classicsand. Jag har många jourkatter och det luktar ingenting. Men ett besök hos veterinär med ett urinprov är prio ett!
Och fodret du ger skulle jag byta ut om jag vore dig, innehåller massor med spannmål. RC lever endast kvar pga sitt namn och alla olika sorter som sterilized, light, långhårs, innekatt, utekatt korthårs, Main coonfoder, allt är försäljningsknep. Här är innehållsdeklarationen för ditt foder, maaaaassor med spannmål:
Ingredienser
Köttmjöl (fågel), Majs, Vegetabiliskt proteinisolat*, Vete, Animaliska fetter, Ris, Vegetabilisk fiber, Hydrolyserade animaliska proteiner, Mineraler, Vegetabiliska oljor (soja och borago), Betfiber, Fiskolja, Jäst, Natriumfosfat, Frukto-oligosackarider, Psylliumskal och frön, Äggpulver, L-lysin, DL-methionin, Taurin, L-cystin, Extrakt från grönt the och druva (rikt på polyfenoler), L-karnitin