Inlägg från: Anonym (Mest) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mest)

KVINNOR - Pulserar?

Anonym (ja..) skrev 2014-08-30 21:11:02 följande:

Klart som tusan att det pulserar om man blir ordentligt kåt ibland kan det göra riktigt ont i hela underlivet.

Är det mest bara jobbigt för tjejer?
  • Anonym (Mest)
    Anonym (Ems) skrev 2021-07-25 12:59:28 följande:

Jag kan både känna att det pulserar (känna pulsen) och få sammandragningar (slidan verkar spännas och sen slappna av) när jag är riktigt kåt.

Händer det mest när du är ensam är det en skön känsla?
  • Anonym (Mest)
    Anonym (underlivsströmmar) skrev 2021-07-25 13:49:27 följande:

Det kan både pulsera, bulta, svida, bränna, krampa..Hormoner och graden av kåthet spelar in. Inte alltid en angenäm känsla. Kan vara otroligt frustrerande och svårdämpat. Kan komma tillbaks igen ganska snabbt efter orgasm särskilt om man är förälskad i någon och hela tiden stimuleras av tankar på denne. Fittan är en högst levande organism men som kan kännas helt död periodvis. Kan då sakna kåtheten som är en fantastisk kraft.

Är det inte svårt att komma igen?. Är det för det mesta en fantastisk kraft än något som besvärar 
  • Anonym (Mest)
    Anonym (underlivsströmmar) skrev 2021-07-25 14:03:23 följande:
     Skulle säga att det oftast är en angenäm kraft förutom då man längtar ihjäl sig efter att få sex med den man är kåt på och det inte är möjligt.
    Måste vara väldigt frustrerande när det inte är möjligt 
  • Anonym (Mest)
    Joyho skrev 2021-07-25 14:33:50 följande:
    Jag är i alla fall mycket kåtare runt ägglossning och strax innan. Så vägen till att bli sådär kåt att det bultar/pulserar är kortare. Skulle nog kunna bli det annars också men då krävs det mer tid. Vid ägglossning kan det i princip kännas så bara jag tänker på att ha sex.
    Inte så vanligt annars?
Svar på tråden KVINNOR - Pulserar?