• Anonym (PULS)

KVINNOR - Pulserar?

Har hört både från en flickvän och en tjejkompis att när dom blir upphetsade så känner dom hur det bultar/pulserar där nere.
    Att blod strömmar till underlivet är inte svårt att lista ut, men att känna hur det pulserar, det blir jag inte riktigt klok på.
    Jag är kille, och när jag blir upphetsad så strömmar blod dit ner på mig också, men inte f*n käner jag hur det pulserar.

Så jag undrar, hur vanligt är detta bland kvinnor?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden KVINNOR - Pulserar?
  • Anonym (ja..)

Klart som tusan att det pulserar om man blir ordentligt kåt ibland kan det göra riktigt ont i hela underlivet.

• K grrl

Jag behöver för övrigt inte bli ordentligt kåt. Det räcker med att jag blir lite stillsamt upphetsad. Men det är ju eggande i sig att känna sig svullen och att det dunkar, det ena ger det andra.

• Anonym (Mest)
    Anonym (ja..) skrev 2014-08-30 21:11:02 följande:

Klart som tusan att det pulserar om man blir ordentligt kåt ibland kan det göra riktigt ont i hela underlivet.

Är det mest bara jobbigt för tjejer?
  • Anonym (Ems)

Jag kan både känna att det pulserar (känna pulsen) och få sammandragningar (slidan verkar spännas och sen slappna av) när jag är riktigt kåt.

• Anonym (Mest)
    Anonym (Ems) skrev 2021-07-25 12:59:28 följande:

Jag kan både känna att det pulserar (känna pulsen) och få sammandragningar (slidan verkar spännas och sen slappna av) när jag är riktigt kåt.

Händer det mest när du är ensam är det en skön känsla?
  • Anonym (underlivsströmmar)

Det kan både pulsera, bulta, svida, bränna, krampa..Hormoner och graden av kåthet spelar in. Inte alltid en angenäm känsla. Kan vara otroligt frustrerande och svårdämpat. Kan komma tillbaks igen ganska snabbt efter orgasm särskilt om man är förälskad i någon och hela tiden stimuleras av tankar på denne. Fittan är en högst levande organism men som kan kännas helt död periodvis. Kan då sakna kåtheten som är en fantastisk kraft.

• Anonym (Mest)
    Anonym (underlivsströmmar) skrev 2021-07-25 13:49:27 följande:

Det kan både pulsera, bulta, svida, bränna, krampa..Hormoner och graden av kåthet spelar in. Inte alltid en angenäm känsla. Kan vara otroligt frustrerande och svårdämpat. Kan komma tillbaks igen ganska snabbt efter orgasm särskilt om man är förälskad i någon och hela tiden stimuleras av tankar på denne. Fittan är en högst levande organism men som kan kännas helt död periodvis. Kan då sakna kåtheten som är en fantastisk kraft.

Är det inte svårt att komma igen?. Är det för det mesta en fantastisk kraft än något som besvärar 
  • Anonym (underlivsströmmar)
    Anonym (Mest) skrev 2021-07-25 13:51:50 följande:
    Är det inte svårt att komma igen?. Är det för det mesta en fantastisk kraft än något som besvärar 
    Nej det är inte särskilt svårt att komma igen om man väntar en stund. Men orgasmerna kan tappa i kraft efter 3:e och 4:e. Skulle säga att det oftast är en angenäm kraft förutom då man längtar ihjäl sig efter att få sex med den man är kåt på och det inte är möjligt.
  • Anonym (Mest)
    Anonym (underlivsströmmar) skrev 2021-07-25 14:03:23 följande:
     Skulle säga att det oftast är en angenäm kraft förutom då man längtar ihjäl sig efter att få sex med den man är kåt på och det inte är möjligt.
    Måste vara väldigt frustrerande när det inte är möjligt 
  • Joyho
    Skogsmannen skrev 2021-07-25 14:29:35 följande:

Känner ni någon skillnad om det närmar sig ägglossning?

Jag är i alla fall mycket kåtare runt ägglossning och strax innan. Så vägen till att bli sådär kåt att det bultar/pulserar är kortare. Skulle nog kunna bli det annars också men då krävs det mer tid. Vid ägglossning kan det i princip kännas så bara jag tänker på att ha sex.
  • Anonym (Mest)
    Joyho skrev 2021-07-25 14:33:50 följande:
    Jag är i alla fall mycket kåtare runt ägglossning och strax innan. Så vägen till att bli sådär kåt att det bultar/pulserar är kortare. Skulle nog kunna bli det annars också men då krävs det mer tid. Vid ägglossning kan det i princip kännas så bara jag tänker på att ha sex.
    Inte så vanligt annars?
  • Skogsmannen
    Joyho skrev 2021-07-25 14:33:50 följande:

Härligt!! Det är intressant hur vi människor fungerar och som du blir kåtare vid ägglossning. Jag blir också kåtare av att ha sex med en kvinna som är nära ägglossning och jag upplever att skötet känns mer svullet då än annars.
Svar på tråden KVINNOR - Pulserar?