Anonym (jaha) skrev 2014-08-30 23:18:13 följande:
Har din sambo ingen vilja? Och bestämmer du sånt åt honom? Finns det många saker han inte får bestämma själv? Är han nöjd eller missnöjd över att du fattar hans beslut?
Öhhh ursäkta? Sa jag att han inte får bestämma nått själv?? Jag tala bara om att han fick sluta smsa med denna tjejen eftersom hon tydligen trodde dom hade ett förhållande. Men du kanske tycker sånt är okej!? Han är fruktansvärt nöjd med mig eftersom han valde att gå på mitt spår och vi idag har vart tillsammans i över 7 år. (Detta va ca 5 år sen). Och vi väntar nu vårt första barn som vi gemensamt planerat, bor i ett hus vi gemensamt valde att buda på, vi har ett hem fullt med grejer som vi gemensamt valt ut, ja du kanske fattar vi bestämmer i princip allt gemensamt (som rör båda) och har vi delad mening så diskuterar vi fram bästa lösningen. Han får jättegärna ha kontakt med tjejer och sina ex men när man inte fattar att man bara är kompisar så kanske det är dags att bryta kontakten, precis som jag bryter kontakten när vissa killar tror att man skulle vara intresserad av dom inställer för min sambo och då har jag inte ens visat intresse för dom.
Men what ever, varför ska jag egentligen behöva förklara nått här!?