• Anonym

Hur ofta vill du kvinna bli knullad analt?

Som rubriken säger?

• Svar på tråden Hur ofta vill du kvinna bli knullad analt?
  • Anonym (I love it!)
    Anonym (I love it!) skrev 2014-09-01 23:31:25 följande:

Nu är det ju faktiskt så att om och när man vill ha analsex så är det en fördel om man förbereder sig. Det finns speciella pumpar/blåsor för det. Typ sådana som man rengör öronen med. Dom funkar bra också. Rengör analen ett par gånger med dom och analsexet blir rent och fint. Garanterat!  Du trycker in pumpinnehållet med vanligt vatten och väntar en minut,sen tömmer du dig och gör om proceduren en eller två gånger till. Så är du "fit for fight"!

Jag älskar det!

Ja alltså inte själva proceduren alltså,utan sexet efteråt.
  • Anonym (Ibland)

Vi har analt kanske var fjärde eller var femte gång vi har rajtan tajtan.

Ibland har vi sex 7 ggr på en vecka och ibland dröjer det en månad mellan gångerna.

Vi lever ett ganska tidspressat liv helt enkelt.

Hur som helst gillar vi att!

Jag tycker det är grymt skönt som kvinna och min man går i gång på det väldigt mycket.

Men vi sparar lite på det för att behålla den lilla extra spänningen som blir.

Och jag vill bara ha analt om min mage är tipptopp och jag är nyduschad.

• Tom Araya
    Anonym (Hål som hål) skrev 2014-09-01 17:55:50 följande:

Med tanke på att för kille är det fråga om en liten skillnad i känsla men tjejen ska utsättas för att töja ut analen, som både är smärtsamt och inte bra för att kunna hålla kvar avföringen med tiden. Bakterier och risk för sjukdomar om man spricker lite och får avföring i blodet.

Så, killar skärp er och gilla det enda hålet som är till för en penis och sluta tråna efter bajs och bakterier!

Sluta bajsa, så töjer du inte ut analen.
  • Tom Araya
    Anonym (Vintergatan) skrev 2014-09-01 21:40:47 följande:
    Det är iaf en myt att analt framfall eller läckage beror på analsex. Det är lika vanligt bland folk som aldrig haft analsex så det finns inget bevisat samband. Sjælvklart finns det bakterier i ändtarmen som kan göra dig sjuk. Alla bakterier kan göra dig sjuk om de hamnar på fel plats. Konstigt men om du tänker på hur många runt om i landet som har anal sex så är det nästan ingen som blir sjuk. Är det så viktigt för dig att hitta på saker, är du rädd att bli tillfrågad om analsex? Man kan faktiskt säga nejtack, man måste inte hitta på saker som inte är sanna.
  • Anders 386

Jag tror det är helt ofarligt med analsex bara man är försiktig. Många gillar det inte, men istället för att säga att man inte gillar det så är det många som kommer med struntprat om nackdelarna. Tycker man inte om det så gör man inte, då kan man säga det istället för att hitta på dumheter.

Jag tycker om men får inte eftersom min fru tycker det känns obehagligt efteråt, och hon tycker väl inte att det är skönt helt enkelt. Inget mer med det. men ett finger där bak kan hon tycka om, det töjer ju inte så mycket. Själv kör jag upp en dildo där bak nån gång ibland, det tycker jag är skönt...

Alla gör det dom njuter av, inget konstigt med det...

• Anonym (:D)
    Anonym (Hål som hål) skrev 2014-09-01 23:18:16 följande:
    Men snälla, ta den i röven om du mår bra av det. Jag tycker det är vidrigt att packa bajs och jag har själv träffat folk som bokstavligt talat bajsar på sig när dom skrattar pga uttöjd anal.

Kan se det framför mig, på lunchrasten på kontoret:

Du: *drar ett skämt*

Kollegan: HAHAHAHA, oj ursäkta lukten, jag har haft för mycket analsex.
    Du: Tur att jag inte har en bajsfixerad kille som trånar efter mitt skithål så jag slipper det!

• Anonym (Hål som hål)
    Anonym (:D) skrev 2014-09-03 13:48:15 följande:

Kan se det framför mig, på lunchrasten på kontoret:

Du: *drar ett skämt*

Kollegan: HAHAHAHA, oj ursäkta lukten, jag har haft för mycket analsex.

Du: Tur att jag inte har en bajsfixerad kille som trånar efter mitt skithål så jag slipper det!

Tyvärr så var det nästan exakt så.

Jag satt på uteplatsen med min 21-åriga granne (som för övrigt gillar analsex).

Jag drar ett skämt, hon skrattar så hon gråter, men avbryter sig tvärt med kommentaren "Oh shit jag tror jag gjorde ner mig!"

Jag som inte förstår varken kommentaren eller möjligheten blir förvirrad, varpå hon reser sig upp, känner med handen utanpå byxorna runt baken, och fortsätter sedan "Haha jag gjorde ner mig, måste hem och byta kläder"

Jag satt förstummad i ett försök att inte se förfärad och äcklad ut, för hon själv ansåg det bara som en komisk dock vanligt förekommande olycka.

:(
  • Smecker
    Anonym (Hål som hål) skrev 2014-09-04 17:38:46 följande:

Jag drar ett skämt, hon skrattar så hon gråter, men avbryter sig tvärt med kommentaren "Oh shit jag tror jag gjorde ner mig!"

Jag som inte förstår varken kommentaren eller möjligheten blir förvirrad, varpå hon reser sig upp, känner med handen utanpå byxorna runt baken, och fortsätter sedan "Haha jag gjorde ner mig, måste hem och byta kläder"

Jag satt förstummad i ett försök att inte se förfärad och äcklad ut, för hon själv ansåg det bara som en komisk dock vanligt förekommande olycka.

Jag är starkt tveksam till sanningshalten i din lilla sedelärande fabel. Det finns flera punkter som var för sig skulle vara skäl nog att ifrågasätta det, men sammantaget ger det ett oerhört oseriöst intryck. Men tack för att du försökte leda in oss på den rätta, tråkiga vägen.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (slickagärnaockså)

Jag har tur som har en pojkvän som älskar analt!

Jag har inga problem att göra det var och varannan dag. Nästan skönare än vaginalt ibland!

• Anonym (90bfac35@opayq.com)
    Anonym (Hål som hål) skrev 2014-09-04 17:38:46 följande:

Om denna historia skulle vara sann (vilken den inte är). Hur kan du fastställa att hennes inkontinens skulle bero på analsex?

Det som är komiskt med analsex-inkontinensmyten är att den aldrig bekräftats av vetenskapliga studier eller ens av någon läkare. Det är alltid någon form av råttan i pizzan variant. En kompis kompis eller någon anonym på ett internetforum som känner någon osv.
Svar på tråden Hur ofta vill du kvinna bli knullad analt?