• Anonym (Camilla)

Min son och trosor

Min son är 14 år och givetvis inne i en period där hormonerna antagligen lever sitt egna lilla liv :)

Hittade för ett tag sedan på hans rum när jag lade in kläder en påse med lite olika trosor. Helt klart använda av nån tjej, vart han fått dom har jag ingen aning om men troligen från flera tjejer/kvinnor då modellerna var så olika samt även storlekarna.

Detta bekräftade en misstanke jag haft sedan innan att han lånat både mina och dotterns trosor. Hon är då 17.  Detta misstänkte jag då det vart lite rörigt i min låda vid en del tillfällen samt att jag fann dotterns trosor i badrummet där hon inte lagt dom enligt henne.

Hur skall man reagera? Något att ta upp för disskusion? 

Har även en man som gillar att ha på sej använda string så vi har disskuterat och förstår grejen. Men just att han rotar och frågan är vart han "fått" dom andra ifrån.

N¨ån med liknande erfarenhet etc?

• Svar på tråden Min son och trosor
  • Ogago

Tror inte det är mycket att hänga upp sej på. Han går igenom en fas, när det roliga är över så kommer han att självsluta.

Om du rör upp himmel och jord så kommer saker att bli sämre. Låt det vara.

Din man har ju samma idéer så han vet säkert vad det handlar om. Kanske han kunde ta tag i det. Om det behövs. Men inte förr.

• Anonym (Camilla)

Det var lite så jag tänkte att inte "röra upp hela världen" det är ju mer eller mindre en fas som du säger. Det vet man ju. Rör man till det kanske det blir heltokigt istället.

Vart han fått dom andra trosorna ifrån kanske inte är så viktigt. Men att han rör mina och dotterns gillar jag inte helt. Nu var det iofs ett tag sedan jag såg några tecken på detta. Kanske nöjer han sej med dom han har.

Jo och min man som du säger gillar ju oxå trosor så han förstår som du säger lite vad som det handlar om. Fast han är ju inet 14 :)

• Anonym (snoppen)

Viktigt dock att han inte onanerar i dem när ni har dem på er!

• Anonym (Lim)

Men vet han om att hans pappa har trosor? Eller menar du att det är ärftligt?

• Anonym (Malvina)

Vet att min son använde tunna strumpbyxor i den åldern. Hittade ett par
    där det var hål i byxdelen så jag antar han hade dem på sig åtminstone när
    han onanerade. Ertappade dock aldrig honom.

• Zoja
    Anonym (snoppen) skrev 2014-09-02 20:10:38 följande:

Viktigt dock att han inte onanerar i dem när ni har dem på er!

Det blir nog väldigt svårt att göra.

Men TS, det är väl inte så viktigt varifrån han har fått dem. Men om han fortsätter rota i din/systerns garderober och tar era trosor är det nog dags att prata med honom. Där går gränsen, i alla fall för mig.
  • krillesthlm
    Anonym (Camilla) skrev 2014-09-02 11:52:53 följande:

Det var lite så jag tänkte att inte "röra upp hela världen" det är ju mer eller mindre en fas som du säger. Det vet man ju. Rör man till det kanske det blir heltokigt istället.

Vart han fått dom andra trosorna ifrån kanske inte är så viktigt. Men att han rör mina och dotterns gillar jag inte helt. Nu var det iofs ett tag sedan jag såg några tecken på detta. Kanske nöjer han sej med dom han har.

Jo och min man som du säger gillar ju oxå trosor så han förstår som du säger lite vad som det handlar om. Fast han är ju inet 14 :)

haha..låter som en ärftlig grej det här
  • Anonym (Camilla)

Haha nä ärftligt är det knappast och han vet inget om pappans läggning där heller för den delen.

Vart han får trosorna tycker jag är intressant då dom är använda kan han ju likagärna snott dom hos nån eller på en tvättlina eller så.

Tror knappast sonen onanerar när vi har trosorna på oss snarare gör han nog det när han har på dom själv.

• krillesthlm
    Anonym (Camilla) skrev 2014-09-02 23:18:21 följande:

Haha nä ärftligt är det knappast och han vet inget om pappans läggning där heller för den delen.

Vart han får trosorna tycker jag är intressant då dom är använda kan han ju likagärna snott dom hos nån eller på en tvättlina eller så.

Tror knappast sonen onanerar när vi har trosorna på oss snarare gör han nog det när han har på dom själv.

han har säkert sniffat både på dig och dotternGlad
  • Anonym (Camilla)

Jo det tror jag säkerligen han gjort och det är nog kanske det som stör mej mest.

Svar på tråden Min son och trosor