Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Sexleksaker och kläder från ex relation

Tja, sexleksaker är väl lika begagnade som den nya partnerna är förutsatt att både partnern och leksaken tvättats sedan förra sextillfället. 

• Påven Johanna
    Nyfiken gul skrev 2014-09-02 16:06:06 följande:

men hur vet du att sexleksakerna och kläderna verkligen användes så flitigt som du tror? 

Det kanske inte var saker hon ville använda utan kanske bara gjorde det för att blidka den hon nu var ihop med då.   Experimentlusta och att göra sin partner glad liksom.  Fast man själv inte har det minsta lust med varken det ena eller det andra. 

Är man ung är man oerhört lättledd och lättövertalad. 

Har det liksom aldrig slagit dig att sexleksaker och sexiga underkläder i många fall kan förknippas med ung naivitet och att man gjort saker mot sin vilja? 

Prata för dig själv. Jag har som alla andra varit ung och jag var definitivt inte lättledd och lättövertalad. Var har du fått det ifrån? Att "man" är det?
  • Påven Johanna
    Nyfiken gul skrev 2014-09-02 16:24:25 följande:
    men att tro att alla sysslat med frivilig experimentlusta är ju inte heller korrekt. 

Vissa som leker i unga år gillar det ja - men det betyder inte per automatik att alla gör det. 

jag har lekt och experimenterat men många saker var inte min egen fria vilja utan mer ett tveksamt njaaa och jag blev övertalad på många saker. Saker som i sig kanske inte var så farligt och som var okej att göra men som jag personligen inte hade nån lust till. 

Det är många tjejer som i det sexuella känner att dom måste ställa upp på saker och även om leksaker och underkläder i sig kanske är harmlösa så är det inte alla som gillar det och till en början i ett nytt förhållande kanske det är lätt att ge sken av det. 

träffar man sen den rätta kanske det är lättare att hitta ett sexliv om stämmer mer överrens med den man egentligen är . Om det nu är så att experimentlusta inte är ens grej. 
    Nej, och något sådant har jag heller inte skrivit. Jag är mycket medveten om att människor som du finns. Det är du som skriver som om det du varit med om och känt är applicerbart på alla. Så är det definitivt inte.

Själv har jag bara gjort saker jag velat göra och med killar jag velat göra dem med. 
Svar på tråden Sexleksaker och kläder från ex relation