Sexleksaker och kläder från ex relation
Hur hade ni reagerat om er partner hade med sig en liten resväska med sexiga underkläder och en liten väska med sexleksaker från ett tidigare förhållande in i ert förhållande?
Jag vet ärligt inte hur jag ska hantera detta mer? Till saken hör att det senare visa sig att hon hade mer i bagaget i form av bilder som hennes ex tagit på henne (förmodligen innan de skulle ha sex).
Kläderna försökte hon bortförklara med att hon köpt på sig dem för den rätte. Blåögd och kär kommenterade jag inte det och lät det hela vara. Efter ett tag slängde hon självmant alla leksaker från tidigare förhållande och efter ytterligare någon tid kom hon förmodligen inte i sina sexiga kläder (för den rätte) heller. Så de åkte med ut självmant.
Vi har levt tillsammans ganska länge nu (i 13 år) och har ett förhållande som gått lite som en berg och dal bana. Men på senare år har allt blivit stabilare. Jag älskar verkligen min galenpannan, men..... All denna vetskap sliter mig i stycken av lite olika anledningar.
Jag har en väldigt hög sexdrift och ser sex som något lika behövligt som många andra saker i vardagen. Hon klarar sig på 2 - 3 gånger i månaden och tycker det är lagom. Under den långa tiden vi varit ihop har hon klätt upp sig för mig ett par gånger. Det går att räkna gångerna på min ena hand och förmodligen blir det t.o.m något finger över när man räknat klart.
Så tankarna far runt inom mig då och då. Och under perioder när jag har väldigt mycket lust blir det helt outhärdligt. Jag har tagit upp det med henne och får bara som svar att "har du inte släppt det än?", eller "det måste du bearbeta själv!" Ja det är kanske så, för att klä upp sig för mig och verkligen visa att JAG, den hon gift sig med är unik. Det kommer inte ske det förstår jag och jag vill inte tjata. Det räcker att jag tjatat om sex. Detta gör jag inte mer för jag klarar helt enkelt inte att få fler nej när jag är kåt.
Hur ska jag ta mig igenom det här? Har funderat på skilsmässa då jag inte alls känner mig som den "rätte". Men det känns galet att skiljas på grund av sexlivet och något hon gjort för 13 år sedan. Men vad fan det är mitt psyke, som ni förstår vet jag inte vilket ben jag ska stå på och allt känns jätte jobbigt.