• sarafamilj

Sexleksaker och kläder från ex relation

Nyfiken gul skrev 2014-09-02 16:24:25 följande:

men att tro att alla sysslat med frivilig experimentlusta är ju inte heller korrekt. 

Vissa som leker i unga år gillar det ja - men det betyder inte per automatik att alla gör det. 

jag har lekt och experimenterat men många saker var inte min egen fria vilja utan mer ett tveksamt njaaa och jag blev övertalad på många saker. Saker som i sig kanske inte var så farligt och som var okej att göra men som jag personligen inte hade nån lust till. 

Det är många tjejer som i det sexuella känner att dom måste ställa upp på saker och även om leksaker och underkläder i sig kanske är harmlösa så är det inte alla som gillar det och till en början i ett nytt förhållande kanske det är lätt att ge sken av det. 

träffar man sen den rätta kanske det är lättare att hitta ett sexliv om stämmer mer överrens med den man egentligen är . Om det nu är så att experimentlusta inte är ens grej. 

Pratade nyligen med ett gäng nära vänner om just det här och i princip hela gruppen hade samma erfarenhet som den du beskriver. Så bevisligen finns det fler. Ts, Kan det vara så för din partner? Med dig kanske hon helt enkelt trivs sexuellt. Ett problem förstås om ni inte matchar. Men handlar det om att du tror att hon hade sex oftare med sina ex? Känns det mer okey för dig om det skulle vara så att hon aldrig trivts i de kläder/leksaker hon hade med sig?
Svar på tråden Sexleksaker och kläder från ex relation