• Anonym (?)

Sexleksaker och kläder från ex relation

Ni har varit tillsammans i 13 år och du har hakat upp dig på något som hon slängde efter ni varit tillsammans "ett tag" (tolkar det som inte så länge)? 

• Anonym (?)

sexleksakerna kan hon ha haft för sin egen skull och inte för att använda ihop med en partner, varken nu eller då. 

• Anonym (?)

Du tror inte det spelar in att hon är 13 år äldre nu än hon var då? Herregud, man ändras. Jag är inte lika "vild" i mitt sexliv idag, på samma sätt som att jag inte festar på samma sätt som för 15 år sedan. 

Känner du dig oälskad i övrigt?

• Anonym (?)
    Anonym (söndersliten) skrev 2014-09-03 11:00:41 följande:
    Nej absolut inte, jag känner mig otroligt älskad och jag älskar henne otroligt mycket. Jag börjar förstå att det är dax att omprogrammera sig i mitt tänk som hitintills varit; att man gör sig fin och lite "extra" saker (tänker främst på kläder för bara mina ögon då) för den man älskar. 
    Du skrev att hon inte kom i kläderna längre. Det kan ju vara så att hon inte känner sig lika bekväm med sin kropp. Hon vet kanske att du sett bilderna och jämför sig själv med hur hon såg ut då och känner kanske att hon inte riktigt kan "leva upp till" hur hon såg ut. 
Svar på tråden Sexleksaker och kläder från ex relation