Kallhäll/Kungsängen bf april/maj 2015
Hej!
Är 29 år och väntar mitt första barn? Beräknad 30/4. Några fler tro?
Andrea
Hej!
Är 29 år och väntar mitt första barn? Beräknad 30/4. Några fler tro?
Andrea
Hej!
Vad kul!!
Jag bor i Bolinder Strand, nyss flyttat dit. Var bor du?
Ja, men absolut! Jag kommer från Gbg från början, men har bott i Sthlm i snart fem år. Samma här, har inga vänner som väntar barn lr har barn här i Sthlm. Nix, är endast i vecka 6 och har bokad tid om tre veckor. Dock går jag till att börja med på Kungsholmen. Nära jobbet. Du kanske vet om Kungsängens MVC är bra? Roligare att gå här ute där man bor. Jobbar du i stan lr? Har du varit på inskrivning?
Ah, ok. Jag jobbar på förskola med alla små pluttar.
1-2 år. Det är oxå mycket tunga lyft upp och ner hela dagarna. Framförallt att man står och går hela tiden. Så är väldigt trött på kvällarna. Extrem trötthet är det ända så länge...
Har börjat komma igång med träning efter jobbet och det gör jättemycket!
Hoppas jag kan vänta ett tag med att berätta för chefen. Hon har lovat mig löneökning till jul! :-P
Det blir som det blir.
Skönt med fredag iaf!
Jag brukar träna vid Fridhemsplan, oftast bara vanlig gympa. Gillar det nu, allsidig träning. Innan brukar jag springa och köra skivstång. Vill börja gå på vattengympa senare. Får väl se.
Promenera är skönt och avslappnande!
Jag har börjat må illa så sakterliga! :-/ Blä...
Ska käka lite lunch på jobbet, se om det hjälper.
Hej! Vad roligt!
Spännande tid man har framför sig. Aha, ok! Jag som tänkte gå på BVC i Kungsängen sen!? Kanske inte är nåt att hänga i granen då... :-/ Jag har min barnmorska vid Fridhemsplan då jag jobbar på K-holmen. Hon är fantastisk bra! Ska göra kubtest om två v. Så är i v 10+4 nu. Var jobbar du/pluggar?
Ok! Jag är inte så fokuserad på mitt jobb heller. Tänker bara göra det som jag måste. Tänker på massa annat om barn, graviditet och förlossning.
just nu och en tid tillbaka lever jag varje morgon med just mycket smör och skogaholmslimpa!
går absolut inte med mörkt bröd! :-P lite hallonyougurth funkar oxå! Antar du ska ha runt februari lr?
Heej!
Jo här är det bra förrutom nästäppa deluxe, så sover inget om nätterna och kisseriet fortsätter oxå! :-/ annars bra, jobbar 50% nu, jätteskönt!
Vad kul med en liten flicka! Jag har vetat sen några v tillbaka att jag har tvillingar i magen, tvåäggs! Haha, rena chocken fick jag! Roligt såklart!
Vecka 20 på fredag!
Vi har varit på babyproffsen i Barkarby och beställt en double Viking från Emmaljunga, babyskydd, säng och en hel del tillbehör! Vi får hem allt i slutet på feb. Köp en Emmaljunga city cross. Jättelätt och smidig, men ändå rymlig för bebben. Den hade vi tänkt köpa om det var en!
Jag går kvar inne i stan på mama Mia! Vet inte hur vi ska göra när bebisarna är ute. Lite kluven då jsg har hört det om BVC oxå...
Hur mår du annars?
Andrea
Halloj!
Roligt att denna gruppen växer och dessutom runt vår åldersgrupp!
Vi vet att det är två pojkar för det såg jag med blotta ögat på RUL!
Exakt, kommer inte gå ända till slutet på april, blir nog snarare slutet på mars/början på april istället. Jag är i v 27 på fredag och är typ lika stor som en fullgången med en bebis! Så stor är jag! Haha
Jobbar nästa v oxå, sen hemma!
Vi går på Danderyds föräldrakurs, jättebra! Vi har mån eftermiddag kvar nästa v. Vi kommer att föda/snittas på Danderyd! Ni då?
Den vagnen blir säkert jättebra! Stor skillnad om man har hiss lr ej!
Vi måste få till en träff nu när vi alla är hemma!
Min mail är teskeden85@hotmail.com
En långsam promenad lr nåt! :-P
Hej! Hur mår ni alla blivande mammor? ????
Nu väntar jag bara att på att pojkarna ska ploppa ut lr jag plockas ut! 15/4 är den stora dagen om inget annat händer!!! Längtar längtar efter de "stora" juvelerna ????????????????????