Pergotime start sep 2014?
Hoppar in här om det är okej!?
Har följt den här tråden för att få läsa lite om Pergotime då jag gissade på att det var just det vi skulle få börja med efter vår utredning.
Försökt bli gravida i nu över 4 år. Utredningen visade PCO för min del och för mannens del var allt verkligen helt perfekt.
Igår var jag inne och gjorde en spolning. Gjorde inte alls ont, men några timmar efteråt började jag svälla upp ordentligt om magen och fick ont. Blev inte många timmar sömn i natt då jag hela tiden vaknade av att det högg till. Så kontaktade min chef och tog ledigt idag då det blev värre när jag gick runt. Fler som fick så efter sin spolning?
Mannen tog ledigt efter lunch för att köra runt mig och försökt hitta ett Apotek som hade Pergotime hemma. Och efter att fått träffa på två otroligt snälla kvinnor som jobbade på ett av Apoteken så kollade de upp på datorn vart det kunde finnas, ringde dit och bokade deras sista förpackning till oss så kunde vi åka dit och köpa dem. Så då kan jag börja med min Provera som planerat på lördag och sen äntligen få köra igång med vårt första försök! Wow :D