pergotimestina skrev 2015-01-22 18:20:45 följande:
Men va kul att vi är på samma punkt , dock inte så roligt att inte vi blir gravida...
har du också tagit enkeldoser? Det finns ju dom som tar trippel doser för att ägglossning en verkligen ska komma igång!!!
Vi får inte ge oss :)
Jag lurar verkligen mig själv varje månad och tänker shiit nu måste jag vara gravid för nu mår jag illa och det sticker i tjejmagen hahahahh men denna månaden känner jag ingenting inte ens i brösten...
Jag tänkte testa om en vecka för då har det gått 10 dagar Hahaha det är så svårt att vänta:/
Hoppas verkligen det tar för oss bägge två :))))
Jag håller mina tummar och tår för dig med :)
Vet exakt vad du menar! Varit "gravid" många gånger! :)
Denna gången var det brösten som var extra ömma.
Så himla jobbigt att vänta!
På tal om vänta.. Det gick jättebra idag på första ivf-mötet. Här hämtat all medicin och sprutor och allt för att börja. Får min mens imorgon tror jag och då hade vi kunnat börja denna cykel. Det hade varit så underbart skönt MEN eftersom jag tagit pergotime förra cykeln så vet jag inte nu om vi måste vänta till nästa. Jag ska ringa och fråga imorgon. VILL INTE VÄNTA MER!
Ja.. Jag har tagit tre enkelturer precis som du :)
Till mig sa nu denna doktor att mina äggstockar var såna som gjorde ägglossningen trög och det är det som gjort det svårt för oss. Fråga mig inte hur hon såg det men hin verkade bombsäker på det och verkade mycket skicklig och förtroendeingivande. Märktes att hon visste vad hon snackade om!
Jag tror du är gravid hi hi ;)