Pergotime start sep 2014?
FridaNC>> hoppas det ser bra ut för dig! Jag har fått äl, fast inga biverkningar alls faktiskt.
boomsan>> välkommen och hoppas du får ett fint plus. ![]()
Lillyros & kattungen>> ok, jag har BIM 15/10. nervös väntan nu.
FridaNC>> hoppas det ser bra ut för dig! Jag har fått äl, fast inga biverkningar alls faktiskt.
boomsan>> välkommen och hoppas du får ett fint plus. ![]()
Lillyros & kattungen>> ok, jag har BIM 15/10. nervös väntan nu.
Min barnmorska lovade mig tidigt vul vid nästa graviditet efter mitt missfall! Känns ju tryggt att få ett i vecka 8-10 typ..och ett kub kanske? Så man är mer säker...
Håller tummarna för alla i tråden och hoppas på många fina i oktober :)
Själv kan jag fortfarande inte fatta att jag är gravid, inga symtom alls nästan och det oroar mig. Ska i alla fall på första besöket på MVC den 17/10 och sen hoppas jag på ett tidigt vul med tanke på mitt ma i juli.
Jag tycker det är jobbigt, man har ju hållit på såhär några år! När vi skulle "göra" våran dotter så var vårar förhållande väldigt illa...hon tog oss 1 1/2 år! Vi har ju repat oss igen:) inte lika illa denna gången trots längre väntan! Viktigt att vårda förhållandet tror jag...jag tycker inte alls om dessa "ligga perioder" massa förväntan och press! Sedan förväntan igen....vänta vänta väääääänta!!!:) hoppas de blir massa pluss nu i okt!
Jag är glad att jag får tidigt vul av min läkare, här finns inga privata. :/
Cd 10 idag och snart och det är så mycket tankar. Är inte sugen på det här med planerat sex. Nån mer som tycker det är lite jobbigt?
Har just tagit min första tablett idag!!!:)
Svårt! Min cykel utan pergo är i snitt 32 dagar...vart uppe på 40 dagar de senaste..är såååååå svårt detta med alla dagar! Jag ska köra äl test delux denna månaden:)
Förresten en fråga. Jag är lite osäker på mitt bim. Jag har haft en cykel på 32 dagar när jag ätit pergotime men förra månaden när jag hade uppehåll från pergo så hade jag en cykel på 37. Ska jag nu räkna med 32 eller 37? :P
Tack! När ska du börja då? Åkte på en penicillin kur idag med...men förde mig för med pergotime och de var ingen fara! Pju!:)
Lycka till :) Önskar att jag också fick äta mina snart :(Orkar inte vänta längre
BiM -3 idag (cd24), tog mitt första grav test - det är ett svagt PLUS!!! Vågar inte riktigt tro på det, men ett plus är alltid ett plus va? Använde Clearblue Plus. Jag svettas, skrattar och gråter om vartannat just nu lol.
måste bara säga tjejer....att jag tycker det är så skönt att få skriva här inne! svårt att få omgivningen att förstå vad man känner! och inte minst att man snart tjatat hål i huvudet på folk! ibland vill jag bara sätta mig ner å skrika o gråta...men stämningen blir ju liiiite spänd och negativ då! känner mig negativ när jag ständigt gnatar om dett problem med vänner och familj!
så här inne behöver man ju inte förklara sig heller! så gött!
och så roligt med positiva besked...det är verkligen peppande!
kommer bli bra detta!
och en sak till!
är så nyfiken på vilka ni är! ingen som har instagram...så kan man följas där med!