• Nr 3 på G

Tre missfall i rad

Tack för din berättelse :) 

Jag har 4 MF bakom mig  men tack o lov även 3 underbara barn men vi kämpar för att få ett 4:e.

Mitt första MF kom mellan barn 2 och 3 och nu har jag haft 3 st i rad under loppet av 14 månader, vet att vi börjar bli gamla men vill inte ge upp riktigt än utan vi försöker igen men blir det ett MF till så kommer vi nog att gå på utredning eller lägga ner försöken för jag känner att jag orkar inte hur många gånger som helst. 

Har haft mycket komplikationer med mina MF och hamnat på sjukhus mm så det tar på både kropp och knopp rejält hos hela familjen för varje gång.

Just nu är jag mellan ÄL och BIM och har på eget bevåg börjat äta aspirin och hoppas på en majbebis 

• Nr 3 på G

Tack Hjärta  har åtminstone varit hos min BM och gjort en så grundlig undersökning hon kunde och allt ser bara bra ut och i juni när jag hade sista MF så kollade läkaren med UL och kunde inte se några cystor eller något annat avvikande.

Det allra jobbigaste har nog varit att äldsta dottern (7 år nu) har blivit överbeskyddande mot mig vilket inte är hennes "jobb"

Svar på tråden Tre missfall i rad