Dyraste barnkläderna?
Vilket ät det "finaste och dyraste" klädmärket för barn? Det enda jag känner till är polarn och pyret? Mvh/en som inte kan märkeskläder
Vilket ät det "finaste och dyraste" klädmärket för barn? Det enda jag känner till är polarn och pyret? Mvh/en som inte kan märkeskläder
Hehe, det var nog inte riktigt så jag tänkte utan just barnklädesmärken. Inte design. Det finns ju flera t.ex då kappahls newbie, polarn o pyret m.fl så jag tänkte mer vilket som var det finaste och mest poppis bland dessa. Annars blir det ju skrattretande att jämföra polarn o pyret med Gucci så klart :))))
Lillyphant är ju dyra och populära. Högt andrahandsvärde också.
Alltså de som är populära bland de föräldrar som tror att de är täta och har koll, är ju kläder från bl a PoP, Me and I, Didrikson, Molo, osv.
Personligen anser jag att alla kläder från samtliga märken jag just nämnde, är otroligt fula! De är spacade, plottriga, överdrivna i färg och form - helt fruktansvärda, rent utsagt.
Jag avskyr plottriga barnkläder med blaffiga tryck. Men en hel del päron därute verkar gilla dessa groteska kläder, - så pass att kläderna till och med kan kallas populära.
Alltså de som är populära bland de föräldrar som tror att de är täta och har koll, är ju kläder från bl a PoP, Me and I, Didrikson, Molo, osv.
Personligen anser jag att alla kläder från samtliga märken jag just nämnde, är otroligt fula! De är spacade, plottriga, överdrivna i färg och form - helt fruktansvärda, rent utsagt.
Jag avskyr plottriga barnkläder med blaffiga tryck. Men en hel del päron därute verkar gilla dessa groteska kläder, - så pass att kläderna till och med kan kallas populära.
Honungsblomman, håller helt med! Jag får epilepsi av kläder med så mycket tryck på som dessa har. Uäck! Pop lägger jag inte en krona på heller, gillar inte deras kläder.
Jag har inte handlat därifrån själv då min dotter vägrar såna plagg, men om jag kunde skulle jag köpa How to kiss a frog, Livly och Pomp de luxe åt henne.
Tänk vad vissa blir provocerade av att man vill köpa dyra märkeskläder. Vi har alla olika smak o anledningar till våra val. Jag ifrågasätter ingen som syr sina egna kläder exempelvis.
Jag köper både mina o barnets kläder på "vanliga" butiker. Jag köper även en del begagnat- en av anledningarna till ts, för att få mer koll på nypris. Men då o då tycker jag det är roligt att unna mig o barnet ett dyrt märkesplagg. Jag känner mig extra fin då, det får mig att må bra. Det är något som mina föräldrar aldrig hade råd att ge mig så om jag anser mig ha råd eller prioriterar dyra kläder-varför inte? Konstigt att man ska behöva förklara sig o motivera att man vill lägga pengar på kläder.
Hahahaha polarn och pyret är BILLIGT om man jämför med RIKTIGA märkeskläder.
Bara läst TS så detta har säkert skrivits.
Me&I, Villervalla, Lipfish, Littlephant.....
Livly har helt underbara kläder!
Av någon anledning trodde jag du var ute efter märken som bara finns som barnkläder som POP...
Ser nu att många gett andra förslag, så här får du ett till Desigual. Där gillar jag kläderna för vuxna också.