• Anonym (Ny)

Dyraste barnkläderna?

Vilket ät det "finaste och dyraste" klädmärket för barn? Det enda jag känner till är polarn och pyret? Mvh/en som inte kan märkeskläder

• Svar på tråden Dyraste barnkläderna?
  • Honungsblomman

Haha! Polarn och Pyret!

Jag skulle säga Gant, RL, Burberry, Lacoste, etc. - Samma som för vuxna alltså.

• Petroi

Alltså, Burberry, Gucci och alla riktiga designer labels har ofta barnkläder. Så vill du ha elitkläderna går du in i de affärerna och lägger 1000 ? på en regnkappa som barnet kan ha i tre månader ;) Åk ner till Paris för Stockholm är en liten bondhåla jämförelsevis.

• Honungsblomman
    Petroi skrev 2014-09-04 22:17:34 följande:

Alltså, Burberry, Gucci och alla riktiga designer labels har ofta barnkläder. Så vill du ha elitkläderna går du in i de affärerna och lägger 1000 ? på en regnkappa som barnet kan ha i tre månader ;) Åk ner till Paris för Stockholm är en liten bondhåla jämförelsevis.

1000:- räcker knappast. 1000:- är vad regnkappor kostar på PoP.

För övrigt så finns där väldigt bra återförsäljare av bl a franska märken, i Sverige.

Om inte annat, så är det väldigt enkelt att beställa över internet.
  • Petroi
    Honungsblomman skrev 2014-09-04 23:13:29 följande:
    1000:- räcker knappast. 1000:- är vad regnkappor kostar på PoP.

För övrigt så finns där väldigt bra återförsäljare av bl a franska märken, i Sverige.

Om inte annat, så är det väldigt enkelt att beställa över internet.
    Jag skrev 1000 euro egentligen men det euro tecknet försvann visst när jag posta inlägget. :)
  • Anonym (Ny)

Hehe, det var nog inte riktigt så jag tänkte utan just barnklädesmärken. Inte design. Det finns ju flera t.ex då kappahls newbie, polarn o pyret m.fl så jag tänkte mer vilket som var det finaste och mest poppis bland dessa. Annars blir det ju skrattretande att jämföra polarn o pyret med Gucci så klart :))))

• Anonym (*)
    Anonym (Ny) skrev 2014-09-04 23:53:27 följande:

Hehe, det var nog inte riktigt så jag tänkte utan just barnklädesmärken. Inte design. Det finns ju flera t.ex då kappahls newbie, polarn o pyret m.fl så jag tänkte mer vilket som var det finaste och mest poppis bland dessa. Annars blir det ju skrattretande att jämföra polarn o pyret med Gucci så klart :))))

Var kommer priset in i bilden?
  • Anonym (Ny)
    Anonym (*) skrev 2014-09-05 00:24:07 följande:
    Var kommer priset in i bilden?
    Någonstans mellan finaste och mest poppis. Hade du ett svar på min ts eller retade du dig bara?
  • Uffesson

Fattar inte vad vitsen är med att lägga så mycket pengar på kläder till sitt barn. Satsa på funktion istället - mjuka kläder efter väder som man kan röra sig och leka i.
    Pengarna man väljer att lägga på barnkläder för 1000 euro kunde istället lagts på ett sparkonto till sitt barn...

• Anonym (Wlm)
    Uffesson skrev 2014-09-05 00:43:29 följande:

Fattar inte vad vitsen är med att lägga så mycket pengar på kläder till sitt barn. Satsa på funktion istället - mjuka kläder efter väder som man kan röra sig och leka i.
    Pengarna man väljer att lägga på barnkläder för 1000 euro kunde istället lagts på ett sparkonto till sitt barn...

Jag hade personligen inte köpt så dyra plagg till mitt barn, åtminstone inte med min ekonomi och dessutom så har jag faktiskt inget barn. Är ju 18 så ja... Men jag tror nog att de som köper så pass dyra kläder redan har ett fett sparkonto åt ungen...
  • Anonym (n)

är jag den enda som tycker polarn och pyret har sjukt fula och trista kläder?

Svar på tråden Dyraste barnkläderna?