Dyraste barnkläderna?
Haha! Polarn och Pyret!
Jag skulle säga Gant, RL, Burberry, Lacoste, etc. - Samma som för vuxna alltså.
Haha! Polarn och Pyret!
Jag skulle säga Gant, RL, Burberry, Lacoste, etc. - Samma som för vuxna alltså.
Alltså, Burberry, Gucci och alla riktiga designer labels har ofta barnkläder. Så vill du ha elitkläderna går du in i de affärerna och lägger 1000 ? på en regnkappa som barnet kan ha i tre månader ;) Åk ner till Paris för Stockholm är en liten bondhåla jämförelsevis.
Alltså de som är populära bland de föräldrar som tror att de är täta och har koll, är ju kläder från bl a PoP, Me and I, Didrikson, Molo, osv.
Personligen anser jag att alla kläder från samtliga märken jag just nämnde, är otroligt fula! De är spacade, plottriga, överdrivna i färg och form - helt fruktansvärda, rent utsagt.
Jag avskyr plottriga barnkläder med blaffiga tryck. Men en hel del päron därute verkar gilla dessa groteska kläder, - så pass att kläderna till och med kan kallas populära.
Alltså de som är populära bland de föräldrar som tror att de är täta och har koll, är ju kläder från bl a PoP, Me and I, Didrikson, Molo, osv.
Personligen anser jag att alla kläder från samtliga märken jag just nämnde, är otroligt fula! De är spacade, plottriga, överdrivna i färg och form - helt fruktansvärda, rent utsagt.
Jag avskyr plottriga barnkläder med blaffiga tryck. Men en hel del päron därute verkar gilla dessa groteska kläder, - så pass att kläderna till och med kan kallas populära.
Honungsblomman, håller helt med! Jag får epilepsi av kläder med så mycket tryck på som dessa har. Uäck! Pop lägger jag inte en krona på heller, gillar inte deras kläder.
Jag har inte handlat därifrån själv då min dotter vägrar såna plagg, men om jag kunde skulle jag köpa How to kiss a frog, Livly och Pomp de luxe åt henne.
Även butiker som H&M, Lindex och Kappahl har ju kläder som ser propra ut. Dock är det inte alls samma kvalité på dessa kläder och märken, som kläder av märken så som RL, Gant och Hackett.
Detta är enbart Hackett. Det är propert, det matchar, det har stil och klass. Det är genomtänkt.
Här har vi H&M:
Kavajer i all ära, men vart fan är stilen?!
Ralph Laurent?
Finaste är det väl inte, men snordyrt, Armani för barn, sen har vi ju peak performance, ralph lauren, calvin klein, livly, wheat.
mellanklasskläder är polarn o pyret, pompdelux, blingo, meandi, geggamoja osv.
billiga kläder: hm, kappahl, lindex etc etc
jag själv ÄLSKAR pompdelux!!!
Kanske inte var nåt mer från början, men Hello Kitty är rätt stort på flera håll i världen och det finns filmer, väskor, pennor etc sen många år tillbaka så det var lite väl fånigt att ha som orsak till inte köpa katten Barbamama08. Själv skulle jag inte vilja köpa en tröja med Miffy på heller.
Hahahaha, det var tamejfan det roligaste idag Honungsblomman!