• Anonym (n)

Dyraste barnkläderna?

är jag den enda som tycker polarn och pyret har sjukt fula och trista kläder?

• Anonym (n)
    slutdiskuterat skrev 2014-09-05 10:58:51 följande:
    Jo, det är det. Såvida du inte har upphovsrättsinnehavarens tillstånd. Det är inte någon FL-regel, det är lagen som ser sådan ut.
    vem bryr sig! håll dig till ämne och sluta förstöra tråden!
  • Anonym (n)
    slutdiskuterat skrev 2014-09-05 11:12:18 följande:
    Honungsblomman tog upp det och jag svarade på den. Var det för svårt att förstå? Eller är det du som är Honungsblomman?
    Hon nämnde att bilderna är lånade, thats that. Det var ingen inbjudan till diskusion om upphovsrätten. Hon frågade inte dig om vad du tycker om saken, det är inte vad tråden handlar om! Starta din egen tråd om ämne om du så gärna vill prata om det.
  • Anonym (n)
    beccagranen skrev 2014-09-05 16:31:34 följande:

Jag köper ibland trendiga "märkeskläder" ex molo, ns, pop, småfolk etc. Men jag skulle aldrig köpa för ord. Pris. Har en pop outlet i närheten där jag köper plagg för 50 lappen, molo salg brukar jag åka och fynda, ns köper jag på mässa eller utförsäljningarna då köper jag deras 450kr jeans för 150kr. Så till rätt pris känns det okej, sen säljer jag oftast för mer än inköpspriset. Samma med vinterkläder, har kolla på outlets och får vip inbjudan på många shoppar, så ofta köper jag för lägre pris än de billiga kedjorna.

och jag köper märkeskläder på loppis för 5-20 kr. Förra helgen köpte jag massor av Pomp de lux kläder i nyskick för ca 20 kr st :)
  • Anonym (n)
    Anonym (lm) skrev 2014-09-05 23:36:20 följande:
    fattiglapp
    hahaha, du har fått det om bakfoten
  • Anonym (n)
    Barbamama08 skrev 2014-09-05 22:31:41 följande:
    Ja verkligen. Numera får dottern välja för jag orkar inte med allt bråk på mornarna och efter dagis, som det innebär att sätta på en enfärgad tröja t ex.
    Om man inte köper tröjor med tryck på då? då har hon inget att bråka om? :)
  • Anonym (n)
    Barbamama08 skrev 2014-09-06 00:15:58 följande:
    Jo, för vi får alltid kläder. Annars hade hon nog inte tagit kläder på sig alls. Är man två år så är man. Det gäller att muta ibland för att man ska kunna komma iväg.
    vi har också fått en massa kläder, av dem är tyvärr 90% inte min smak. De säljer jag vidare eller ge bort till andra. Jag kommer bara ha barnkläder som jag tycker är snygga, så får mitt barn välja från dem hur den vill :)
Svar på tråden Dyraste barnkläderna?