• Duckan

Dyraste barnkläderna?

Honungsblomman, håller helt med! Jag får epilepsi av kläder med så mycket tryck på som dessa har. Uäck! Pop lägger jag inte en krona på heller, gillar inte deras kläder.

Jag har inte handlat därifrån själv då min dotter vägrar såna plagg, men om jag kunde skulle jag köpa How to kiss a frog, Livly och Pomp de luxe åt henne.

• Duckan

Om det är så och det inte funkar för dig (D) anmäl inlägget så plockas det bort. Vi har sett bilderna och nu och vi fattar vad Honungsblomma menar i alla fall.

Den nedre bilden får mig att vilja kräkas lite av kläderna.

• Duckan

Förlåt, det var till Slutdiskuterat jag borde vänt mitt inlägg. Förlåt (D).

• Duckan

Chrysabelle, då hoppas jag att barnets mamma inte visar sin dotter just mitt inlägg då.

• Duckan

Det var inte menat mot barnet i sig utan kläderna som någon har köpt henne. Jag tar och anmäler inlägget så plockas bilden bort och vi kan droppa det.

• Duckan

Chrysabelle, absolut får hon vara med och välja, till viss del. Dvs, jag tar inte fram en sida med Molokläder och säger varsågod utan vi går till den affären jag tycker har kläder som passar. Sen missmatchar även mitt barn såklart och ibland är det ja på det och ibland nej beroende på vad vi ska göra.

• Duckan

Jag förstår inte riktigt din vilja att berätta för alla var jag bor? Hur som, jag läste fel, tolkade det som att även jag skulle bo i krokarna av Schuterman och det stämmer ju inte.

• Duckan

Kanske inte var nåt mer från början, men Hello Kitty är rätt stort på flera håll i världen och det finns filmer, väskor, pennor etc sen många år tillbaka så det var lite väl fånigt att ha som orsak till inte köpa katten Barbamama08. Själv skulle jag inte vilja köpa en tröja med Miffy på heller.

Svar på tråden Dyraste barnkläderna?