Inlägg från: Palle76 |Visa alla inlägg
  • Palle76

Mammor i maj 2015

Ja prover tar de men det e allt, va damma med lilleman

• Palle76

Här görs bara ett rutin ul runt v 18 men jag bad om ett tidigt o fick klart det :) skulle gärna göra ett nu så man ser den lille o vet allt är bra då jag inte känner så jätte mycket mer än ont i rygg o illamående ;) Ska på sockerbelastning nästa måndag blä ;)

• Palle76

Sockerbelastning är för att kolla gravid diabetes Gick upp ca 30 kg med första men lite pga hormon behandling med, känner redan jag gått upp mycket så jag gör nog det när jag e gravid ;)

• Palle76

Kul med fler som ska ha i maj, jag mår också illa fortfarande o tar lergigan när det är värst, men hjälper sådär bara. De rekommenderar att man vaccinerar sig så ska nog det efter ul den 15e :) Poppe, jag är också ensam bland tjejerna att ha barn o att vara gravid, när även ensam i livet ;) men det går, enda tråkiga e att vännerna nu e ute i svängen o gör roliga saker som jag måste avstå

lnflrmn skrev 2014-11-25 22:54:34 följande:
    Hej tjejer! Även jag ska ha barn i maj, den 15 enligt kub. Detta är nummer tre, de andra två är 3 och 1 år gamla. Jag mår illa, faktiskt sämre och sämre, och tycker att Lergigan har börjat tappa effekten.. Ska ni vaccinera er mot säsongsinfluensan?

• Palle76

Det jag börjar på panik på är att alla frågar - vem ska med dig när det e dags? Hmmmm ja, i värsta fall blir det ambulans o ta med sonen som då e 4 år o har adhd haha en utmaning i sig :)

• Palle76

Jo hoppas på att nån kan ta han :) har 1 v kvar till ul, tråkigt bara det inte blir fler sen :) älskar att se han på skärmen, så lite avis på dig som får så ofta ;)

• Palle76

Kul du hittade oss med :) Då är vi bara 1 dag mellan då :) med min son hade jag bara lustgas o det räckte allt annat sköter kroppen automatiskt :) Hade tänkt ta vaccin men nu ligger jag för andra gången på 1 mån med mega förkylning så nu hoppas jag bara jag är ok till måndag när det är ul :) oroar mig så för att nåt ska hända bebis, känner inget :( sen kommer pappan ner fr Stockholm bara för vara med på ul så vill ju allt ska va bra, så håll tummarna för mig nu alla, jag håller för alla er ;)

• Palle76

Jag hade bara lustgas, iofs gick allt snabbt men den smärtan glömmer man så fort man har den lille på magen, såååååååååååå värt allt :)

Svar på tråden Mammor i maj 2015