Mammor i maj 2015
Ja 29 gjorda ;) Jag är sjukskriven för värk, totalt orörlig :( men värt det. Får gå sista veckorna utan ul ni ;) men vet att allt var ok förra helgen iaf. Vissa dagar sparkar hon mycket o vissa dagar mindre :)
Ja 29 gjorda ;) Jag är sjukskriven för värk, totalt orörlig :( men värt det. Får gå sista veckorna utan ul ni ;) men vet att allt var ok förra helgen iaf. Vissa dagar sparkar hon mycket o vissa dagar mindre :)
Tack :) ja det är bara att bita ihop o tacka att han är på dagis på dagarna, ja jag blir super nojig när hon e lugn i magen :)
Härligt o höra allt va bra :) Själv ligger jag med skadade revben, antagligen sparkar hon på de mycket, men bara allt är bra med henne så är det värt det hur ont det än gör :) Tyvärr blir det ju inga fler ul nu så får nöja mig att höra hjärtat slå hos mvc bara Lycka till håller tummarna för dig..... O alla andra
Jobbigt tjejer, håller tummarna det går bra för er.
Ja nu börjar det närma sig, o allt glömt den sekunden bebis kommer ut o är värd allt :)
Hur går det för er tjejer? :)
Har värk o fortfarande illamående men det går :) Ska snart börja tänka på fixa här o packa väska mm , ni då? Ska till förlossningen på besök i morgon o kolla med min doula
Ja med mig tar hon ju lite över pappans plats men med mer fokus på mig, nä hon är inte bm, hon är bara som extra stöd o det även om pappan är med om han är nervös eller nåt :) Jo vi kollade bb o känns bra veta hon är med hela vägen sen :) Ja 7v kvar nu så snart ska sängen upp från källaren o väskan packas :) börjat tvätta av lite kläder idag till henne
Ja känns lite lugnare nu när jag vet att jag har med mig någon, ska bara ha 100 på att nån tar sonen med när det är dags ;)
Glad påsk på er alla och era magar :)