Inlägg från: Palle76 |Visa alla inlägg
  • Palle76

Mammor i maj 2015

Ja 29 gjorda ;) Jag är sjukskriven för värk, totalt orörlig :( men värt det. Får gå sista veckorna utan ul ni ;) men vet att allt var ok förra helgen iaf. Vissa dagar sparkar hon mycket o vissa dagar mindre :)

• Palle76

Tack :) ja det är bara att bita ihop o tacka att han är på dagis på dagarna, ja jag blir super nojig när hon e lugn i magen :)

• Palle76

Härligt o höra allt va bra :) Själv ligger jag med skadade revben, antagligen sparkar hon på de mycket, men bara allt är bra med henne så är det värt det hur ont det än gör :) Tyvärr blir det ju inga fler ul nu så får nöja mig att höra hjärtat slå hos mvc bara Lycka till håller tummarna för dig..... O alla andra

• Palle76

Ja nu börjar det närma sig, o allt glömt den sekunden bebis kommer ut o är värd allt :)

• Palle76

Har värk o fortfarande illamående men det går :) Ska snart börja tänka på fixa här o packa väska mm , ni då? Ska till förlossningen på besök i morgon o kolla med min doula

• Palle76

Ja med mig tar hon ju lite över pappans plats men med mer fokus på mig, nä hon är inte bm, hon är bara som extra stöd o det även om pappan är med om han är nervös eller nåt :) Jo vi kollade bb o känns bra veta hon är med hela vägen sen :) Ja 7v kvar nu så snart ska sängen upp från källaren o väskan packas :) börjat tvätta av lite kläder idag till henne

• Palle76

Ja känns lite lugnare nu när jag vet att jag har med mig någon, ska bara ha 100 på att nån tar sonen med när det är dags ;)

Svar på tråden Mammor i maj 2015