Godaste salladsdressingen?
Vilken salladsdressing tycker ni är godast till sallad? Sallad med typ kyckling och pasta? Sånna man kan köpa färdiga i affären då alltså :)
Vilken salladsdressing tycker ni är godast till sallad? Sallad med typ kyckling och pasta? Sånna man kan köpa färdiga i affären då alltså :)
Hmm, alla kanske fixar ihop sin egen Jag får väl chansa i affären och se vad jag tycker.
Den här är jättegod:
http://www.erikssaser.se/produkter/dressingar/curry-lime/
Den är rätt gott tycker jag:
www.erikssaser.se/produkter/dressingar/senap-lime/
Hmm, ja de låter goda båda två :) Synd att man inte får provsmaka i affären
Ja brukar köpa en grillad kyckling, tar alla delar utom kycklingfilé n alltså den saftigare delen med isbergssallad, gurka, röd paprika, och har gräddfil som dressing skitgott tycker jag, vill man kan man ju blanda i curry eller vitlök eller någon annan god krydda man tycker om, dock tycker jag om gräddfilen naturell.
Olja, balsamvinäger, honung, dijonsenap, salt och peppar,
Blir inte bättre än så och väldigt enkelt.
Tack för förslagen! Jag får väl prova det någon gång :) Jag gillar dock inte att göra egna dressingar då det bara är jag som äter, brukar bli att jag får massvis med dressing över.
Tack för förslagen! Jag får väl prova det någon gång :) Jag gillar dock inte att göra egna dressingar då det bara är jag som äter, brukar bli att jag får massvis med dressing över.
Du ska göra en dressing med creme fraisch och philidelphiaost. Hälften av varje och salt. Det är den bästa dressingen som går att få tag på och den passar till allt!
www.handla24.se/hovslatt/pc-20220-274-ceasar-dressing.aspx
Solklart erik lallerstedts ceasardressing!