Godaste salladsdressingen?
Vilken salladsdressing tycker ni är godast till sallad? Sallad med typ kyckling och pasta? Sånna man kan köpa färdiga i affären då alltså :)
Vilken salladsdressing tycker ni är godast till sallad? Sallad med typ kyckling och pasta? Sånna man kan köpa färdiga i affären då alltså :)
Varför hamnar den här tråden inte bland mina trådar?
Jag kan inte heller citera inlägg.
Curry lime! <3
www.handla24.se/hovslatt/pc-20220-274-ceasar-dressing.aspx
Solklart erik lallerstedts ceasardressing!
Tack för alla förslag! Jag ska köpa en färdig dressing ikväll tänkte jag så det var därför jag frågade vilka färdiga dressingar som folk därute tycker om :)
De som ger receptförslag på dressingar: jag får testa dem någon annan gång, de låter alla goda! ^_^
Tack för alla förslag! Jag ska köpa en färdig dressing ikväll tänkte jag så det var därför jag frågade vilka färdiga dressingar som folk därute tycker om :)
De som ger receptförslag på dressingar: jag får testa dem någon annan gång, de låter alla goda! ^_^
Favoriten är helt klart creme de balsamico (tror jag det stavas). Dvs balsamvinäger av tjockare karaktär. Annars så är det gott med vanlig vit balsamvinäger.
Det skulle vara kul om nån verkligen tillredde dom dressingar som anges i tråden istället för att skriva fler färdigtillverkade dressingar!
Det skulle vara kul om nån verkligen tillredde dom dressingar som anges i tråden istället för att skriva fler färdigtillverkade dressingar!
Visst är det enkelt och gott med hemmagjord sås men TS frågar ju faktiskt efter en köpesås
Jo, nu gick det.
Men den dressingen är inte så bra. Jag tycker vi ska försöka undvika att det här blir en tråd som bara listar upp massa färdiga dressingar.
Det är nog ingen som tycker att det är speciellt avancerat, men många gånger är köpt dressing mycket godare än "två ihopblandade ingredienser".
Jag menar, hur spännande är typ crème fraîche + valfri ingrediens?
En jättegod är Jensens Böfhufs vinägrette!