• Sebelius

Håravfall (man)

Tjenis, inte varit medlem sedan tråden startades men sökte efter håravfallsrelaterade trådar och ditt kom upp.

Jag lider själv av håravfall och det är ärftligt sådan. Jag har faktiskt testat Minoxidil ett tag men blev tvungen att sluta eftersom jag fick tachycardia...blev väligt rädd och sedan dess är jag försiktig med vad jag stoppar i mig.

Jag såg en artikel på ett flyg om medlet TRX2. Har tagit det lite över ett år och håret har slutat gå av och jag känner av att nytt hår vuxit ut, inget överdrivet resultat men jag är nöjd och hoppas att det fortsätter växa. Tog det i 3 månader eftersom jag nästan var säker på att det inte skulle ge resultat, kände inget speciellt under de 3 första månaderna men inbillade nog mig själv att håret inte föll lika mycket längre, betällde en ny 3 månaders kur och sedan insåg jag efter 6 månader att det verkligen hände något och håret slutade falla och då gick jag med i deras håravfallsklubb och skrev upp mig hos de för att få uppdateringar. Du kan ju testa antingen Priorin (tog det ett tag och det verkade inte helt illa heller) eller TRX2 som jag nu använder.. Jag vågar inte lägga in länk då de kanske slänger ut mig från forumet och tror att jag gör reklam för de. PM mig annars så berättar jag gärna mer och peppar!

All lycka och hoppas det löser sig för dig! / Sebbe

Svar på tråden Håravfall (man)