Inlägg från: minismurf86 |Visa alla inlägg
  • minismurf86

Första barnet, BF maj 2015.

sina86 skrev 2014-09-18 08:01:33 följande:

Hur snart efter att ni plussat ringde ni mvc? 

Två dagar efter. Jag Tänkte att det är lika bra att ringa på en gång om det är kö...Skäms
    Fick tid den 17 oktober... Dock inget UL då vilket jag tycker är synd.. Obestämd
    Men för inskrivning.
  • minismurf86
    VMS skrev 2014-09-18 08:22:24 följande:
    Tack! ????

Vad det känns som alla gått långt, vecka 6-7 ^^.

Jag har förresten inte sagt grattis till er andra, så GRATTIS allihopa även om ni har vetat det ett tag eller om ni precis fått reda på det! ????????
    Skrattande Jag har vetat i 2 veckor{#emotions_dlg.flower}
  • minismurf86
    Mesakura skrev 2014-09-18 08:50:03 följande:

Hallå?! Jag tog nyss ett test som visade negativt? Hur går det ihop sen ett dygn tillbaka då det visade positivt?

Vilket test använde du?
    Märkligt...
  • minismurf86
    Mesakura skrev 2014-09-18 09:05:53 följande:

Testlagret båda ggr

Jag har testat med Apotekets egna och Clear Bloue...(vet ej om de stavas så, men de kanske vet vad jag menar..)

Prova någon av dom och se om du får annat resultat...
    Håller tummar och tår!!! Apoteket borde ha öppnat... Gå dit och köp och så testar du i morgon bitti...
  • minismurf86
    Ljusfat skrev 2014-09-18 20:54:00 följande:

Idag har jag känt mig som en riktig pms bitch. Känt mig tjurig och nere och när jag kom hem började tårarna rinna utan stopp.

Anledningen? En sådan finns inte.

Iofs har jag varit riktigt trött även idag så jag vet inte om det sätter sig på humöret.

Hur är era känslor? I uppror? Stabila?

Kan meddela att jag var också en RIKTIG PMS kärring igår..!
    Ville bara gråta! Orkade inte röra mig. satt mig bara på golvet...

Så du är Inte ensam! Hoppas bara att det inte kommer fortgå under dessa 9 månader....
  • minismurf86
    sina86 skrev 2014-09-19 11:38:49 följande:
    Hej!
    Grattis Glad

Jag var så ivrig när min sambo kom hem från jobbet att jag struntade i att göra nån "grej" av det. Räckte bara fram testet så fick han se det själv. "Jag ser massa streck, vad betyder det?" var det första han sa. Sen blev han glad när han förstod Glad
    Jag gjorde samma sak Glad Fast han sov, Väckte honom och sträckte fram testet. Svaret var den samma, "...och vad betyder de?" hihi Super kul att se hans gigantiska leende när han förstod Skrattande Han kunde inte somna om efter de hehehe Hjärta
  • minismurf86
    Frulizafiza skrev 2014-09-19 14:31:58 följande:

Hej!
    Efter att tidigare fått missfall (för två år sedan) tror jag att jag äntligen är gravid igen! Strecken på gravtesten (gjort två stycken) är visserligen väldigt svaga så jag vet inte hur mycket man vågar tro att det verkligen är sant. Ska ta ytterligare ett test imorgon det första jag gör så då ser man kanske bättre.

Är iallafall 28 år och bor i Kalmar län, ska bli roligt att följa er alla! Håller tummarna för en lyckad graviditet för oss allihop!

Tack de samma! Håller tummarna för att detta går vägen! Lycka till i morgon så hoppas vi på ett tydligare resultat!  Plus{#emotions_dlg.flower}
  • minismurf86
    Hemlig78 skrev 2014-09-20 11:00:34 följande:

Kommer ut från SöS precise nu

Men fick inga abortpiller utan de sa att jag ska vänta 3 v till och komma tillbaka då på VUL igen. Ja ja, bara vänta

Tack alla ni som är så snälla o bryr sig

Beklagar verkligen!!! Gu vad tråkigt...
  • minismurf86
    Ljusfat skrev 2014-09-22 23:28:46 följande:

Spänner som tusan i min mage idag. Kändes lite obehagligt med byxor idag som spände över magen!? Inbillar man sig kanske?

V 7 (6+5)

Hehehe mysigt!
    Jag har varit tvungen att köpa mammabyxa redan Förvånad
    Kan inte ha nån av mina byxor V 7 (6+3) hehe
    Men nu har jag stått still i denna storleken vilken är skönt då jag inte vill berätta än för kollegorna... Hade behövt gjort de om den växt mer...

Men de syns... Är väldigt liten i vanliga fall... Så stora tröjor på hehe

Hos mig kliar de över magen, som om att det pirrar... Undrar om de har med att fostret växer när det känn så... hmm Men spännande är det i alla fall Skrattande

Svar på tråden Första barnet, BF maj 2015.