Första barnet, BF maj 2015.
Hur snart efter att ni plussat ringde ni mvc?

Fick tid den 17 oktober... Dock inget UL då vilket jag tycker är synd..

Men för inskrivning.
Hur snart efter att ni plussat ringde ni mvc?
Hallå?! Jag tog nyss ett test som visade negativt? Hur går det ihop sen ett dygn tillbaka då det visade positivt?
Testlagret båda ggr
Idag har jag känt mig som en riktig pms bitch. Känt mig tjurig och nere och när jag kom hem började tårarna rinna utan stopp.
Anledningen? En sådan finns inte.
Iofs har jag varit riktigt trött även idag så jag vet inte om det sätter sig på humöret.
Hur är era känslor? I uppror? Stabila?
Nu så, jag plussade imorse :)
Hej!
Efter att tidigare fått missfall (för två år sedan) tror jag att jag äntligen är gravid igen! Strecken på gravtesten (gjort två stycken) är visserligen väldigt svaga så jag vet inte hur mycket man vågar tro att det verkligen är sant. Ska ta ytterligare ett test imorgon det första jag gör så då ser man kanske bättre.
Är iallafall 28 år och bor i Kalmar län, ska bli roligt att följa er alla! Håller tummarna för en lyckad graviditet för oss allihop!
Kommer ut från SöS precise nu
Men fick inga abortpiller utan de sa att jag ska vänta 3 v till och komma tillbaka då på VUL igen. Ja ja, bara vänta
Tack alla ni som är så snälla o bryr sig
Spänner som tusan i min mage idag. Kändes lite obehagligt med byxor idag som spände över magen!? Inbillar man sig kanske?
V 7 (6+5)