• Loppan90

positiva & negativa tester, vilket stämmer?

Hej!
    Är ny här men skulle verkligen behöva er hhälp. Det är såhär att för ca 3.5v sedan så glömde jag ta mina ppiller 3 dagar i sträck, efter att jag haft min pojkvän här över helgen. Ca 1v efter det så fick jag smärtor i "tjejmagen" så åkte upp på gyn och dom gjorde ett vul men kumde inte hitta något. För 4 dagar sedan gjorde jag ett gravtest som visade svagt positivt och har sedan dess tagit 15 test (jag vet det är lite dessperat) men där har varit några som varit negativa. Men dom har inte kommit efter varandra utan efter varje neg har jag fått ett pos..
    Någon som varit med om detta eller vet vad det kan vara?

Vill så gärna ha barn och hoppas klart på att dom positiva testerna stämmer.

• Svar på tråden positiva & negativa tester, vilket stämmer?
  • Loppan90

Är så himla rädd för att jag fått tidigt mf?

Men får väl försöka vänta en vecka iaf..

• Loppan90

Är det någon som varot med om liknande, vill gärna höra era historier..

• Anonym (.?)

Varför går du på piller om ni vill ha barn? Varför bor ni inte ihop om ni vill ha barn tillsammans?

• Jw83

Jag undrar också varför ni går på p-piller när ni vill ha ett barn? Kan vara ett bra tips att sluta med dom om ni håller bebisverkstad ;)

• Anonym

Jag vill ha barn mer än något annat, men jag hade inte planerat det just nu.. 
    Därför har jag inte slutat med ppillerna, fram tills det att jag plussade, då slutade jag ta dom.. 

Denna graviditeten var inte alls planerad, men det ändrar inte det faktum att jag verkligen vill ha barn.. 

• Loppan90

Det var jag som skrev inlägger över.. missade bara att klicka i att jag skulle skriva det som Loppan90..

• kasovi

Så du råkar glömma ta dom just den helgen då din pojkvän är över?

Vet han om det här? Lägg upp bilder på testen så vi kan titta!

• nozpa
    kasovi skrev 2014-09-09 10:25:06 följande:

Så du råkar glömma ta dom just den helgen då din pojkvän är över?

Vet han om det här? Lägg upp bilder på testen så vi kan titta!

• Loppan90

Jag glömde ta dom 3 dagar i rad efter att han åkt hem. 
    Ja det är klart att han vet om detta, vrf skulle jag inte berätta det.. 
    Jag ska ta någon bil och lägga upp så ni kan se. 

Svar på tråden positiva & negativa tester, vilket stämmer?