• Emma21

    Vill träffa ONS:et igen, han bor 30 mil bort

    Tog hem en kille från krogen i helgen. Vi hade en helt perfekt kväll. Dansade, strulade, hade bra sex. Killen är helt ursöt och jag har inte kunnat sluta tänka på honom.

    Tyvärr var han bara på tillfälligt besök i staden. Han bor 30 mil bort. Vi bytte aldrig nummer men han kollade upp mig på Eniro dagen efter eftersom han glömt sin jacka här. Så vi har varandras nummer.

    När vi skiljdes sa jag att jag gärna träffar honom igen nästa gång han är här. Vet inte hur ofta han är här. Men han sa ja till detta. 

    Jag vill träffa honom igen. Vi har inte pratat mer. Sen den dagen efter. 

    Är det lönlöst? Hur ska jag gå tillväga om jag ska försöka något? Ska jag adda honom på facebook, börja småprata på sms? Hjälp!

  • Svar på tråden Vill träffa ONS:et igen, han bor 30 mil bort
  • HäckHäxan

    Skicka ett sms, någonstans måste man ju börja. 30 mil är inte helt hopplöst. Allt beror ju på vad det blir av det hela osv. Hade en kille som bodde 30 mil bort funkade fint. När han kunde så kastade han sig i sin bil och åkte till mig oavsett om kl var 03 på natten och jag i min tur prioriterade ju att kliva upp ur sängen och ta emot honom även om jag skulle upp tidigt. Sen höll det inte men det berodde på helt andra saker än de där 30 milen.


    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Emma21

    Hur ska jag börja?

    Säga som det är, att jag tänkt på honom och skulle vilja träffa honom igen eller vara lite chill och bara försöka ta tempen lite?

  • HäckHäxan

    Tycker absolut du kan skriva hej, jag har tänkt på dig. Tack för senast och en blinkande smiley typ. Och se vad han ger för respons på det.


    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • cirkusmusen
    HäckHäxan skrev 2014-09-08 22:43:04 följande:

    Tycker absolut du kan skriva hej, jag har tänkt på dig. Tack för senast och en blinkande smiley typ. Och se vad han ger för respons på det.


    Ja, chansa!


    I värsta fall så bor han ju 30 mil bort, inte så att du kommer råka stöta på honom på Ica ;)

  • HäckHäxan
    cirkusmusen skrev 2014-09-08 22:46:15 följande:

    Ja, chansa!


    I värsta fall så bor han ju 30 mil bort, inte så att du kommer råka stöta på honom på Ica ;)


    Men precis. Minimal pinsamhets risk liksom
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
Svar på tråden Vill träffa ONS:et igen, han bor 30 mil bort