• Anonym (Öööm)

Runka till porr vid IVF?

Är det bara jag som tänker att det är lite konstigt? Ska killen runka till någon annan tjej när det är mig han ska få barn med? Det känns skumt. Vi har ett tag kvar till IVF men om några månader tänkte vi börja. Jag funderar på att fixa lite sexiga bilder på mig själv och ge honom dem samma dag som en lite överraskning. Men jag vet inte om det bara är jag som är fånig? Ingen fler som tycker att det är lite konstigt?

• Svar på tråden Runka till porr vid IVF?
  • Flisan79

(Kille) jag hoppas verkligen detta enbart var för att provocera. Det där var inte ok, med eller utan Ivf.

• Anonym (kille)
    Flisan79 skrev 2014-09-12 13:11:30 följande:

(Kille) jag hoppas verkligen detta enbart var för att provocera. Det där var inte ok, med eller utan Ivf.

Men det fanns ju ingen porr där och jag hade ju redan bilderna i mobilen.
  • Flisan79

(Kille) skämtar du? Ta en bild på den kvinna du älskar isf. Ta en bild på en random kvinna på nätet eller fantisera. Men att smugfota kollegor och onanera till är otrolig creepy och väldig, väldig nedvärderande mot din fru:flickvän.

• Anonym (kille)
    Flisan79 skrev 2014-09-12 13:26:04 följande:

(Kille) skämtar du? Ta en bild på den kvinna du älskar isf. Ta en bild på en random kvinna på nätet eller fantisera. Men att smugfota kollegor och onanera till är otrolig creepy och väldig, väldig nedvärderande mot din fru:flickvän.

Grejen är den att vi inte har det så bra i förhållandet och knappt ligger med varann. I desperation tog jag några bilder på ett par kollegor på fyllan under en kickoff och när jag ändå hade dom där så tänkte jag att jag lika gärna kunde använda dom. Dom vet ju ändå inte om det så det skadar ju liksom ingen.
  • Flisan79

Om ni inte har det så bra, varför i all sin dar gör ni Ivf?

Menar inte att vara otrevlig så men undrar faktiskt.

Sen så finns det ju hur många snygga tjejer som helst på nätet, är ju bara googla. Du har väl en smartphone?

• Flisan79

Men DU vet om det. Och OM det kommer fram så fatta hur sårande det skulle vara.
    Sen är ju frågan, tycker du även otrohet är ok så länge tjejen inte vet. Du menar ju på "att det man inte vet, mår man inte dåligt av"

• Anonym (2007)
    Anonym (kille) skrev 2014-09-12 13:32:13 följande:

Grejen är den att vi inte har det så bra i förhållandet och knappt ligger med varann. I desperation tog jag några bilder på ett par kollegor på fyllan under en kickoff och när jag ändå hade dom där så tänkte jag att jag lika gärna kunde använda dom. Dom vet ju ändå inte om det så det skadar ju liksom ingen.

Om ert förhållande inte är bra varför går man igenom ivf då?
  • Anonym (kille)
    Flisan79 skrev 2014-09-12 13:41:08 följande:

Om ni inte har det så bra, varför i all sin dar gör ni Ivf?

Menar inte att vara otrevlig så men undrar faktiskt.

Sen så finns det ju hur många snygga tjejer som helst på nätet, är ju bara googla. Du har väl en smartphone?

Vi tänkte att även om det inte håller mellan oss så vill vi båda ha barn.

Ja det finns ju massvis på nätet, men tjejerna på jobbet har man ju en relation till och har sett hur dom är på möten och fikarasten och så. Lättare att fantisera om för mig.
  • Anonym (kille)
    Anonym (2007) skrev 2014-09-12 13:46:46 följande:
    Om ert förhållande inte är bra varför går man igenom ivf då?
    Se mitt svar ovan :)
Svar på tråden Runka till porr vid IVF?