• Alexi

Vet du vad din partner röstar på?

Hur öppet pratar ni om politik? Diskuterar ni vilket parti ni ska rösta på och varför? Röstar ni på samma parti och om inte, hur mycket diskuterar ni då för och emot med de olika partierna ni föredrar?

• Svar på tråden Vet du vad din partner röstar på?
  • IsDimma

Jag vet vad han röstar på och vi diskuterar en del. Han röstar höger och jag vänster så det blir lite prat.

• Flisan79

Japp och vi röstar på samma. Har diskuterats lite då framförallt han inte visste var han stod innan.

• volvo142

Ja att hålla sånt hemligt tycker jag är tramsigt. Man kan väll stå för sina åsikter inför sin partner iallafall..

• Honungsblomman

Singel.

Vet dock vad både ex och vad mina vänner och grannar röstar på.

• augusti83

Jag vet vad han röstar på. Vi diskuterar en del. Vi röstade på olika partier men inom samma block

• Pimpinellan

Ja,vi röstar likadant. Skulle ALDRIG kunnat vara tillsammans med en som drog politiskt åt motsatt håll för det skulle strida mot mina värderingar för mycket.

• Anna74a

Vi vet vad den andre röstar på.

Förut var det ganska. mycket diskussioner eftersom vi röstade på olika block.

I år röstade vi på samma parti.

• idis78

Jag vet hur min man röstar och tvärtom. Innan har vi röstat olika, men i år röstade vi på samma.

• Almina

Jag vet vad min man röstar på, vi röstar på samma parti. Vi diskuterar ganska mycket politik.

Svar på tråden Vet du vad din partner röstar på?