15-20 år som nyss pluassat
Jag hoppar in jag också. Jag är 16 år och är nu i vecka 13(12+3). Mitt beräknade förlossningsdatum är den 23 april 2015. Längtar!! :D
Jag hoppar in jag också. Jag är 16 år och är nu i vecka 13(12+3). Mitt beräknade förlossningsdatum är den 23 april 2015. Längtar!! :D
Loliita: min beräknade bf är 18 maj, en dag efter dig. Så kul! Hur gammal är du? Har någon av er fått tid för ultraljud? Jag fick min tid idag och både jag och min sambo (som är pappan) längtar till ultraljudet!
Hur många UL kommer ni få ha? Jag kommer bara få ha ett när jag är i vecka 19. Jag vill ju se den lille mer än en gång bara :(
Hej, grattis vad kul!
Jag var också femton år när jag fick mitt första, hade tre när jag var 20. Idag är jag 40 och har fem stycken, och fem barnbarn. Blev mormor vid 30 då äldsta gick i mina spår och var också femton. Kändes såklart annorlunda när det var hon som kom och berättade det, men alla mina äldsta har varit unga, 15, 17 och 18, alltid stöttat dem till hundra. Älskar att vara så ung och ha så mycket fina barnbarn runt mig.
Men nu när min yngsta är femton så vågar jag knappt tänka på att hon skulle komma och säga att hon var gravid, skulle självklart stötta, men är nog mer att hon verkligen inte vill det, kan ju vara skönt om åtminstone två av de väntar lite hehe.
Lycka till!
Hej alla som hoppat in i tråden vad kul att så många är med :) Jag har inte varit inne här så mycket på senaste tiden :/ Mår inte så bra (det är inte på grund av graviditeten)..
är i vecka: 11 (10+3) så om tre dagar går jag in i vecka: 12.. känner inte av graviditeten så mycket har bara mardrömmar blir lätt sur och lite lite lite ont i brösten och växtvärk och trött.. asså det kanske låter mycket men känns inte så:(
oroar mig för missfall då jag vatt i kontakt med rök mycket för min kille och alla våra vänner röker.. och sen att jag är deprimerad (på grund av att jag är mobbad. blir hotad och massa annat) känner mig helt ogravid :( ska jag oroa mig?
hur vet man att man har fått missfall för det börjar ju inte blöda på alla väl? ./
Asså jag vill också ha ett tidigt ultraljud :( Det verkar som om det är jätte många som får göra det :(
En fråga till er alla:
Tänker ni amma? För jag har hört att det är väldigt många unga som inte vill av nån anledning.
Jag tänker amma, om jag kan såklart. Det är ju inte alla som kan. Men om det funkar för mej å bebisen så vill jag inte gå miste om chansen :)
Syns det på er nånting än? Jag är i vecka 16+0 och det syns knappt nånting på mej :/ Ingen skulle tänka på det om dom inte sett min mage innan. Min pojkvän ser och min mamma ser lite, men tror inte att någon annan skulle se om jag visa :/