• Annafransson

    BIM+7, positivt ägglossningstest

    Hej, jag är idag på bim+8 min mens brukar vara väldigt oregelbunden så har därför inte tagit något grav-test än. Men då jag har ägglossningstest hemma gjorde jag precis ett sånt och tror det visar positivt ? Kan det betyda att jag är gravid?

  • Svar på tråden BIM+7, positivt ägglossningstest
  • mitthemligajag

    Ja de kan de ju betyda eller så har du äl om du har oregelbunden mens, när jag var gravid fick jag inte posetiva äl stickor, bara pos gravtest :)

  • Annafransson
    mitthemligajag skrev 2014-09-16 09:05:50 följande:

    Ja de kan de ju betyda eller så har du äl om du har oregelbunden mens, när jag var gravid fick jag inte posetiva äl stickor, bara pos gravtest :)


    Okej, men jag vet att jag hade ägglossning i slutet av augusti för då visade dom också positivt. Men kan det va så att mensen hoppar över och så har jag ägglossning igen då?:)
  • mitthemligajag
    Annafransson skrev 2014-09-16 09:16:17 följande:
    Okej, men jag vet att jag hade ägglossning i slutet av augusti för då visade dom också positivt. Men kan det va så att mensen hoppar över och så har jag ägglossning igen då?:)
    Japp man kan tydligen släppa flera ägg :)
  • Flickan och kråkan

    Man måste heller inte släppa ägg när man får positivt utslag på ÄL-test. Det som registreras är det hormon som bildas när kroppen förbereder sig på ÄL, att kroppen lyckas är något helt annat.

  • anonym hej

    Jag plussade först på ägglossningstest dagen efter på ett graviditet test.. köp ett graviditet test så vet du säkert

Svar på tråden BIM+7, positivt ägglossningstest