Inlägg från: Jennie med ie |Visa alla inlägg
  • Jennie med ie

så lätt sparade jag in 39kr/mån

Honungsblomman skrev 2014-09-17 20:40:32 följande:
    Det är ju typ vad en latte kostar.

40 spänn för skummad mjölk. Rena rama rånet egentligen.
    Kanske jag som är mest ekonomisk då. Dricker inte latte Eller kaffe.Snacka vad jag sparar!!!!
  • Jennie med ie
    krillesthlm skrev 2014-09-17 21:26:54 följande:
    riktig vinnare..och om du inte röker  är det mer plus i kassanTungan ute
    Självklart röker jag inte
  • Jennie med ie

Om man redan har alla fakturor på e-faktura som är möjliga att få så... är det då okej att få återbäring när man handlat sådant man ändå skulle ha, som mat t ex?

• Jennie med ie
    Tacksamt skrev 2014-09-18 18:20:10 följande:
    Ja det klart det är,men förmig lönar det sig knappast.
    Jag har willys+ det får räcka,sen köper jag nersatta varor,reavaror,kampanjer osv...euroski,djurens värld,öb,willys,netto,lidl,karlsson,elgiganten,jysk,bonprix,maxi,team sportia är några utav ställena jag handlar på.
    Du vet, man kan köpa nedsatta varor OCH få återbäring. Det är liksom inte det ena eller det andra. Men det är ju trevligt att det är "okej", då kan du sluta dumförklara de som använder sig av sådana kort då...
  • Jennie med ie
    Tacksamt skrev 2014-09-18 18:35:16 följande:
    FasT ärligt...60kr på ett halvår i bonus bara för att dra ett bonuskort,det kan kvitta....iallafall för mig,jag sparar som sagt mer på de nersatta varorna.
    Bara idag sparade jag ju 53kr på willys ,på EN dag!
    Lika mycket som jag hade fått på ett halvår med bonuskort....
    Det spelar ju absolut ingen roll för oss andra vad DU handlar för, vad DU får i bonus. Det som spelar roll för oss är vad VI får. Dessutom har det redan sagts: många bäckar små.... Som sagt: sluta dumförklara de som gör andra val än du baserat på SIN situation.
  • Jennie med ie
    adiscobloodbath skrev 2014-09-18 18:40:49 följande:

Men alltså, man kan ju ofta få fler erbjudanden om man använder butikens eget bonuskort. På Ica till exempel så är det vissa rabatter som bara gäller med bonuskort. Varje månad får man erbjudanden på varor man köper ofta om man drar deras bonuskortet. Även om det kanske inte är JÄTTEMYCKET pengar i slutändan så har man ju ändå sparat lite extra :)

Ja lägger vi ihop rabatterna jag och maken får via dessa gratis kort handlar det om flera hundralappar varje månad, bara på det vi liksom skulle ha ändå..
  • Jennie med ie
    Tacksamt skrev 2014-09-18 18:51:41 följande:
    Jag har aldrig dumförklarat någon,jag har bara sagt att man måste handla mycket för att det ska löna sig,och att JAG inte är intresserad.
    What a load of...
  • Jennie med ie
    Bunny on speed skrev 2014-09-18 19:59:09 följande:

Ja jag undrar vad LCHF bröd är?

Man kan göra på mandelmjöl, nötmjöl/hackade nötter, frön och grejer. Ofta med ganska mycket ägg i, som bindemedel, och inte sällan färskost. Finns även att köpa färdigt, bl a från CarbZone, fast det är ganska dyrt.
Svar på tråden så lätt sparade jag in 39kr/mån